Vücut geliştirme ya da daha çok kullanılan adıyla fitness ile ilgilenenlerin en çok merak ettiği konulardan biri olan en iyi crunch hareketlerini sizler için derledik. İşte sizler için hazırladığımız en iyi ve en etkili crunch hareketleri…

Hanging Knee Raise Oblique Crunch



“Tried-and-true hanging knee raise” hareketi ile aynı başlangıç pozisyonu kullanılır.

Dizler bükülmüş durumda bacakları yukarıya, sağ koltukaltına doğru getirilir ve kasılma korunur.
 
Başlangıç pozisyonuna geri dönülür ve hareket diğer tarafa doğru tekrarlanır.

3-4 set halinde toplamda 10 veya 12 tekrar yapılabilir.

Bicycle Crunch



Yüz yukarı bakar biçimde mat üzerinde uzanılır ve eller başını arkasına yerleştirilir.

Parmaklarla baş hafifçe desteklenir.

Dizleri göğse getirilir ve omuz kemikleri boyun çekilmeden yerden kaldırılır.

Sola dönülür, sağ dirsek sol dize doğru getirilir, diğer bacak tamamen düzleştirilir.

Saymak için durulabilir, daha sonra taraf değiştirilir, sol dirsek sağ dize getirilir.

High-Pulley Oblique Cable Crunch



D tutacağı eklenerek ve kullanılmak istenen ağırlık seçilerek high-pulley cable makinesi kurulur.

Sağ taraftan başlanarak, başın arkasında, bacaklar omuz genişliğinde ayrılmış biçimde, tutacak kavranır.

Ağırlığın aşağıya çekilmesi amacıyla sağ yan karın kasları iyice sıkıştırılır ve ağırlık tekrar yukarıya kaldırılmadan önce kasılma tepe noktasında bir süre tutulur.

Her bir tekrar farklı bir taraf için yapılmalıdır. 3-4 set halinde toplamda 10 veya 12 tekrar yapılabilir.

Son Dakika Spor Haberleri için aşağı kaydırın.