Somon Yiyerek Yağ Yakın!

Balık mevsimi geldi. Omega 3 deposu olan balığı yiyerek formda kalmak ister misiniz? Hem beslenmenizi sağlayan hem de size yağ yaktıran somon tarifi ile formunuzu koruyarak protein alabilirsiniz.

Somon Yiyerek Yağ Yakın!

Haftada en az iki defa tüketilmesi gereken somonu, hem formda kalmak hem de protein depolamak için sağlıkla tüketebilirsiniz. Gelin yağ yakan somon tarifine ve malzemelerine.

 YAĞ YAKTIRAN SOMON

  • 1 fileto dilimi somon
  • 1 tatlı kaşığı kuru biberiye
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 3 damla balzamik sirke
  • 1 baş sarımsak
  • Limon
  • Çekme karabiber
  • Roka
  • Küp küp doğranmış 1 bebek patates
  • İnce kıyım 1 dal yeşil soğan
  • Küp küp doğranmış 1 adet kırmızı kapya biber

 
Yapılışı: Biberiye, yağ, limon suyu ve balzamik sirkeyi güzelce karıştırıp somonun iki yanına fırça yardımıyla sürün. Önceden ısıttığınız fırında ters yüz ederek altın sarısı rengine gelene kadar pişirin. Tepsiye yağlı kağıt serin ve ince ince kıydığınız sebzeleri üzerine serpiştirin. Somonun yanında tepsiye 1 baş sarımsak ilave edip pişirin.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Diğer Kadın Haberleri