25 Mayıs 2019
  • Istanbul 24.44°
  • Ankara 20.56°
  • Izmir 26°
İmsak 03:40
Güneş 05:32
Öğle 13:06
İkindi 17:03
Akşam 20:30
Yatsı 22:14
BIST86.072
Dolar6,0802
Euro6,8436
Altın251,24

Kilo Almak İsteyenler Patatesi Abartın! Kilo Almak İçin Hangi Besinleri Ne Kadar Tüketmeli?

Günümüzde genelde diyet programları kilo vermek isteyenler için hazırlanır. Ancak kilo almak isteyenlerin de azımsanacak bir sayıda olduğunu düşünmüyoruz. Doktorunuzun verdiği tavsiyelere ek size gün içinde tüketebileceğiniz bazı besinleri öneriyoruz. İşte kilo almak isteyenlere tüyolar.

Kilo Almak İsteyenler Patatesi Abartın! Kilo Almak İçin Hangi Besinleri Ne Kadar Tüketmeli?

Kilo Almak İçin Hangi Besinleri Ne Kadar Tüketmeli?

Sağlılklı bir kilo alımı ancak sağlıklı besinler tüketmekle mümkün olur. Vücudun gerek duyduğu karbonhidrat, vitamin gibi ihtiyaçlar düzenli tüketildiğinde sağlıklı yollarla kilo almak mümkün hale gelir. İşte kilo almak isteyenler için tavsiye besinler ve tüketim önerileri.

KİLO ALMAK İSTEYENLERE ÖNERİLER

1.Her zaman olduğu gibi görünürdeki bu problemin altta yatan başka bir durum ile ilişkili olup olmadığı gözden geçirilmeli. 

2. Nişastalı sebzelere örneğin patatese diyetinizde daha fazla yer verebilirsiniz. Örneğin, üzerine tereyağ da sürdüğünüz fırında pişmiş bir patates çok da lezzetli bir seçenek olabilir.

3. Aslında enerji yoğun besinlerin diyetinizdeki miktarını arttırmak çok da akıllıca bir yöntem olabilir: Avokado (her gün en az 1 tane yiyin), süt ürünleri (örneğin öğle yemeğinize büyük bir parça peynir ekleyebilirsiniz, ya da tereyağlı veya Hindistan cevizi yağlı kahve deneyebilirsiniz), zeytinyağı (salatalarınızın üzerine bolca), çikolata, bolca ceviz, fındık veya Antep fıstığı bu kategorideki besinlerdir.

4. Sigarayı bırakmalı ve kafeini azaltmalısınız.

5. Ara öğün olarak meyve veya smoothielerle diyetinize destek olabilirsiniz.

6. Et, tavuk (derisiyle) ve balık miktarını artırabilirsiniz (bu özellikle spor yapanlarda kas yapımı açısından da oldukça faydalı olacaktır).

7. Uykunuza daha fazla özen gösterin. İyi bir uyku optimal hormon dengesi için çok önemlidir.

8. Spor yapın. Özellikle direnç egzersizlerinin bu konuda çok faydasını görebilirsiniz. 

 

Son Dakika Kadın Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın. 

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.