112 Acil Çağrı Merkezi'ne Gelen Çağrıların Yüzde 90'ı Asılsız

112 Acil Çağrı Merkezi İstanbul'da enerjisinin büyük kısmını asılsız ihbarları elemeye harcıyor. Her gün 20 bin ihbara cevap veriyorlar, üstelik bu ihbarların yüzde 90'ı içi boş aramalar olduğu söylendi.

15.01.2020-18:22 - (Son Güncelleme: 15.01.2020-18:17) 112 Acil Çağrı Merkezi'ne Gelen Çağrıların Yüzde 90'ı Asılsız

Hayat kurtarmak, can vermek için saniyelerle yarışıyorlar ancak önce yüzlerce asılsız ihbarı ayıklamak zorundalar İstanbul Ambulans Servisi Komuta Merkezi personeli özellikle çocuklardan muzdarip. 

İstanbul Avrupa İl Ambulans Servisi Başhekimi Uzm. Dr. Fatih Türkmen, her gün 20 binden fazla ihbar geldiğini söyledi.

"Aylık yaklaşık 500 binde fazla çağrı yapılıyor. Bunların yüzde 90'ı asılsız çağrılar."

112 ekiplerinin İstanbul'da tek sorunu asılsız ihbarlar değil. Ekipler, yoğun İstanbul trafiğinde kendilerine yol verilmemesinden de şikayetçi.

İstanbul 112 acil çağrı merkezi 3 bini sahada, yaklaşık 4 bin personelle hizmet veriyor.

Son Dakika Gündem Haberleri için aşağı kaydırınız.

DNC Medya
DNC Medya
bilgi@haber365.com.tr
YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modal