Neredeyse her gün farklı bir diyet ortaya çıkıyor. Hepsinin içerikleri farklı olsa da amaçları kilo verdirmek. Bazı kurallar var ki yıllardır hiç değişmiyor. Bu kurallara uyarak fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. İşte detaylar...

Dar Gelen Kıyafetlerinizi Deneyin

Her gün dar gelen pantolonlarınızı denenyin, bu sizi motive edecektir.

Meyve Yiyin

Yemek yedikten birkaç sonra acıkıyorsanız, ara öğün olarak meyve tüketebilirsiniz.

Ev İşlerini Kendiniz Yapın

Ev işleri yapmak bir nevi egzersiz gibidir. Evde sürekli hareket halinde olmak kalori yakmanıza yardımcı olacaktır.

Şekeri Unutun

Şekeri hayatınızdan tamamen çıkarmaya çalışın.

Kahvaltı Edin

Kahvaltıyı asla atlamayın. Bütün diyetlerde de aynısı önerilir zaten. Sabahları sağlıklı bir kahvaltı yapmak metabolizmanızı harekete geçirir ve gün içinde daha çok kalori yakmanızı sağlar.

Tabaklarınızı Küçültün

Tabağınız ne kadar küçük olursa, o kadar az yemek yersiniz. Belli bir süre sonra az yiyerek doymaya başlarsınız.

Sık Sık Tartılın

Sık sık tartılın ve kilonuzu her zaman bilin. Ne kadar kilo aldığınızı ya da verdiğinizi takip ederseniz bu konuda daha bilinçli davranırsınız, bu sizi motive de eder.

Buzdolabına Dikkat

Buzdolabını sağlıklı yiyeceklerle doldurun, gereksiz ve sağlıksız yiyeceklerden arındırın.

Sağlıklı Atıştırmalıklar Taşıyın

Yanınızda hep sağlıklı atıştırmalıklar bulundurun. Yağsız yoğurt, yulaf, kuru meyve gibi şeyler sizi tok tutup atıştırma konusunda gözünüzü doyururken kilo da aldırmaz.

Yavaş Yiyin

Yavaş yemek yemek hem doyma duygunuzu daha iyi hissetmenizi hem de daha iyi sindirmenizi sağlar.

Bol Su İçin

Bol su içmeniz gerektiğini zaten biliyorsunuz. Su dışında bir şey içmek, özellikle de asitli bir şey içmek ihtiyacı hissederseniz maden suyundan yardım alın.

 

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı kaydırın.