UÇAK KABİNİYLE AYNI DİZAYNA SAHİP
Tayland’da faaliyet gösteren Thai Airways, yeni tip koronavirüs pandemisi nedeniyle seyahat edemeyen ya da uçuşlar verilen yemekleri özleyenler için Bangkok'taki genel merkezinde uçak kabinlerinin tasarımıyla birebir aynı dizayna sahip bir restoran açtı.
Hava yolundan yapılan açıklamada, halka açık restoranın, şirketin logosunda yer alan mor, turuncu ve pembe uçak koltukları ve onunla özdeşleşen yemekleri uçak içi deneyimi yeniden yaratmayı amaçladığı belirtildi.
HATIRA OLARAK BİNİŞ KARTI
Thai Airways’in restoranında yemekler, üniforma giymiş mürettebat tarafından servis ediliyor. Ayrıca, müşterilere hatıra olarak bir biniş kartı veriliyor.
ŞEFLER VE KABİN EKİBİ İLGİDEN MEMNUN
Fotoğrafta Japon şef Jun Uenishi Thai Airways'in pop-up uçak temalı restoranında yemek hazırlarken görülüyor. Uenishi, müşterilerle ilk kez etkileşimde bulunduğu için farklı bir deneyim yaşadığını söyledi.
Bununla birlikte Mayıs ayında iflas koruması için başvuruda bulunan hava yolunun şefleri ve kabin ekibi insanların ilgisinden memnun olduklarını söyledi.
MAYIS AYINDA İFLAS KORUMA BAŞVURUSU YAPTI
Tayland’ın ulusal hava yolu, koronavirüs krizi nedeniyle uçaklarının çoğunu durdurmuş ve Mayıs ayında iflas koruması için başvuruda bulunmuştu.
Tayland hükümeti, hava yolunun yerel iflas mahkemesinin gözetiminde yeniden yapılandırılmasına izin vereceğini açıklamıştı.