Kemik Erimesini Önlemek İçin Yemeklerden Sonra 1 Avuç Yiyin!

Süper besin olarak bilinen badem her gün yemeklerden sonra bir avuç yenirse bir çok hastalığa iyi geliyor. Kemik erimesi başta olmak üzere, kolestrol, kalp hastalıkları, stres ve bağışıklık sistemine inanılmaz yararları var. Peki bademi nasıl yemeliyiz çiğ mi kavrulmuş mu? İşte cevabı.

Kemik Erimesini Önlemek İçin Yemeklerden Sonra 1 Avuç Yiyin!

Kemik Erimesini Önlemek İçin Yemeklerden Sonra 1 Avuç Yiyin!

Badem, beyin sağlığı ve gelişimi bakımından gereken birçok vitamin ve minerali bünyesinde barındırır. Özellikle kavrulmamış çiğ badem tüketmek sağlığa son derece faydalıdır.

BEYİN SAĞLIĞINA İYİ GELİYOR

Düzenli şekilde her gün bir avuç çiğ badem yemek beynimiz için oldukça faydalıdır. Çiğ bademin düzenli bir şekilde tüketilmesi Alzheimer'ı engellemeye yardımcı olabilir. Bununla beraber badem vücuda enerji verdiği için yorgunluğa da iyi gelir.

KOLESTROLE İYİ GELİR

Çiğ badem tüketmek kolesterol dengenize oldukça yarar sağlar. Vücudunuzun kolesterol seviyesini dengede tutar. Kötü kolesterol seviyesini belirgin olarak düşürür. 

KEMİK SAĞLIĞINA ÇİĞ BADEM 

İçeriğindeki fosfor sayesinde osteoporoz, yaşa bağlı kemik erimesi problemninin engellenmesinde fayda sağlar.

KALP SAĞLIĞINA BİRE BİR  

Çiğ badem kalp sağlığımız için de oldkça faydalıdır. İçerdiği yüksek doymamış yağ miktarı kalp ve damar rahatsızlıklarına iyi gelir.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Diğer Sağlık Haberleri