İŞKUR adres bilgisi hatası nasıl çözülür? İŞKUR başvurularında ikamet adresi sorunu çözümü

İŞKUR bilindiği üzere iş arayanlar için en çok tercih edilen bir kurumdur. Ancak kamu iş alımlarında başvuru yapmak isteyenler adres uyarısı ile karşı karşıya gelmektedir.

19.03.2022-17:50 - (Son Güncelleme: 19.03.2022-17:51) İŞKUR adres bilgisi hatası nasıl çözülür? İŞKUR başvurularında ikamet adresi sorunu çözümü

İŞKUR üzerinden açılan ilanlar özelde olduğu gibi kamu kurumlarında da olmaktadır. Bu ilanlara başvuru yaparak İŞKUR vasıtası ile işe girme şansına sahip oluyorsunuz. Ancak son zamanlarda başvuru yapmak isteyen kişilerin karşısına bir uyarı çıkmakta, Adres uyarısı. Adres uyarısının bir kaç sebebi bulunmaktadır ancak çözülemeyecek bir sorun değildir. 

Adres uyarısının sebebi nedir?

işkur ilan

Başvuru yaparken gelen adres uyarısının çeşitli sebepleri olabilir. Bu sebepler;

-Adres Kayıt sisteminde kaydınızın tercih edilen ikamet yerleri içerisinde olmamasıdır. Öneğin Konya ilinde ikamet eden kişinin Erzurum İlinde açılan ilana (Tercih edilen ikamet Erzurum ili ve ilçeleri ) başvuru yapamaz.

-Adres Kayıt sisteminde kaydınızın tercih edilen ikamet yerleri içerisinde olmasına rağmen nüfus bilgileriniz güncel olmaması nedeniyle başvurunuzun olmaması. Öneğin Aynı il içerisinde farklı bir adrese taşınmak bu adresinizi nüfusta güncellememek.

-İlan Başvuru tarihi içerisinde ikamet yerinin değiştirilmesi nedeniyle başvuru yapılamaması.

Uyarı için yapılması gerekenler nelerdir?

Belirtilen nedenlerden ikincisi için yapmanız gereken Nüfus Müdürlüğünden Adres Bilgileri Raporu yada E- Devlet sisteminden çıkaracağı Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama belgesini alarak bunu size en yakın olan İŞKUR binasına teslim etmeniz yeterli olacaktır. Bunu yapmanız halinde sorununuz çözülecektir. 

DNC Medya
DNC Medya
bilgi@haber365.com.tr
YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modal