RTÜK, dün yapılan toplantısında Fatih Portakal'ın sunuculuğunu gerçekleştirdiği FOX Ana Haber Bülteni'nde Mersin Şehir Hastanesi hakkında provokatif haberin "doğruluğundan emin olunmaksızın yayınlanamaz" ilkesine aykırılık teşkil etmesi nedeni ile kanala idari para cezası uyguladı.

DİĞER KANALLARADA CEZA KESİLDİ

Tele 1 adlı kanal tarafından yayınlanan "18 Dakika" programında, "Türkiye'nin IŞİD ve El Nusra gibi örgütleri desteklediği" yönündeki yorumların Türkiye'nin saygınlığını kirlettiği nitelikte olduğu kararına varılarak kanala idari para cezası kesildi.

Bununla birlikte Halk TV'ye RTÜK tarafından gönderilen ikame programları içeren tarih ve saatin dışında yayınlamış ve yükümlülüğünü yerine getirmemiş olması sebebi ile idari para cezası verildi.

Son Dakika Gündem Haberleri için aşağı kaydırın.