Marka logoları çoğu kez altında onlarca anlam saklar. Biz görünenden yola çıkarak logodaki manayı anladığımızı düşünsekte bir çok kez aslında subniminal mesajlar saklayabiliyor. Sizler için derledik. Detaylar haberimizde.
Hayatımızda kullandığımız bir çok ürün veya hizmetin logosuna aşikarız. Bazen sadece renginden bazen ise sadece küçücük bir şekilden yola çıkarak bu logoları tanıyabiliyoruz. Markaların tüketici ile arasında adeta köprü kuran ve iletişimin ilk adımı olan logolar öyle göründüğü kadar basit bir şekilde de tasarlanmıyor. Uzun araştırmalar ve çalışmaların sonucunda ortaya çıkan logoların üzerindeki şekil ve renkler duygularımızı harekete geçiriyor ve o markalara karşı bir aidiyet hissetmeye başlıyoruz.
LOGOLARIN ARKASINDAKİ GİZEM NE?
Gelişi güzel satın aldığımız veya satın aldığımızı düşündüğümüz bir çok ürün yaptıkları tasarım ve reklamlarla bize satın al mesajı veriyor. Doğru tasarımlarla rakiplerini geride bırakan markalar pazardaki payını da rahatlıkla artırabiliyor. Biz de sizler için bazı markaların logolarını inceledik. Detaylar galerimizde.