27.02.2018-13:43 (Son Güncelleme:25.12.2021-10:37)


1

Bal

Bal

Bitki çayı veya ılık sütün içine atılacak bir çay kaşığı kadar balın etkisi büyük. İçindeki şeker beyni olumlu yönde hareketlendiriyor.



2

Badem

Badem

Bir avuç badem yerseniz hem tripofan hem de uygun ölçüde içerdiği kalsiyum sayesinde kaslarınızı rahatlatır.



3

Muz

Muz

Sarı poşet içindeki uyku hapı olarak adlandırılabilecek kadar güçlü bir uyku verici özelliği olduğu söyleniyor.



4

Muz

Muz

Muz, serotonin ve melatonin hormonlarının salınımını arttırmak dışında içerdiği magnezyumla da kasları gevşetip, rahatlatıyor.



5

Keten Tohumu

Keten Tohumu

Süt veya yoğurt içine katabileceğiniz keten tohumu omega-3 yağ asitleri açısından zengin. doğal moral verici bir etkisi bulunuyor.



6

Papatya Çayı

Papatya Çayı

Papatya çayı sakinleştirici özelliğini bilmeyen var mı? Sahiden de kaygılı ve sinirli bir bünyenin en iyi panzehirlerinden biri olarak biliniyor.



7

Ilık Süt

Ilık Süt

Sütün uyutucu özelliği efsaneden ibaret değil, gerçek. İçeriğinde bulunan triptofan sayesinde zihni yatıştırıyor ve daha sağlıklı bir uykuya dalmayı kolaylaştırıyor.



8

Patates

Patates

Patates az miktarda fırında pişirilmişi midenizi yormayacağı gibi içeriğindeki tripofan sayesinde asit seviyesini düşürüyor. etkiyi daha da arttırmak için sütle birlikte püre kıvamına getirip yiyebilirsiniz.