Sigarayı Bırakmak İçin Yapabileceğiniz Kanıtlanmış Yöntemler

Sigara içmek bir nikotin bağımlılığıdır ve zararlıdır. Bunu hepimiz biliyoruz. Ancak bağımlılığı bırakmak o kadar da kolay değil. Bazen istiyoruz ancak işe yaramıyor. Ancak bu yöntemler ispatlanmış olduğundan dikkate değerdir.

Sigarayı Bırakmak İçin Yapabileceğiniz Kanıtlanmış Yöntemler

Sigarayı bırakmak isteyip bırakamayanlar için ispatlanmış ve araştırmalarla desteklenmiş yöntemleri derledik.

SİGARAYI BIRAKMA YOLLARI

Hipnoz, gerçekliğin belirli taraflarını atladığımız ve harici bir kaynaktan gelen tüyoları takip etmeye mecbur olduğumuzu düşündüğümüz değiştirilmiş bir bilinç durumudur. Bu, sigarayı bu hasarlı alışkanlıktan vazgeçme aşamasını hızlandıracak tatsız uyaranlarla ilişkilendirmeye destek olur. Araştırmalarda çalışmacılar, sigara içenleri 7 ay zamanla REM uykusunda olmayan aşamalarda sigara ve çürüyen yumurta veya balık kokusuna maruz bırakmışlardır. Bu, gönüllürede sigara tüketilen sigara miktarını azaltmıştır. Akupuntur iğnelerin bedenin belirli yerlerine sokulması, sigara tüketenlerin arzu duyusunu azaltmasına ve bu şekilde sigarayı bırakmasına önemli manada destek olmuştur. Yapılan çalışmalara göre, dikkat, meditasyon ve dikkatli nefes alma ile mümkün olabilecek bir zihin hali sigara içenlerin arzularla başa çıkmalarına destek olabilir.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

 

Yorum Yaz

Diğer Sağlık Haberleri