27 Mayıs 2019
  • Istanbul 28°
  • Ankara 26.11°
  • Izmir 30°
İmsak 03:37
Güneş 05:30
Öğle 13:06
İkindi 17:04
Akşam 20:32
Yatsı 22:17
BIST86.352
Dolar6,0548
Euro6,7843
Altın250,35

Panik Ataklarla Başa Çıkmaya Yardımcı 5 Doğal Çay

Endişeyi gidermek söz konusu olduğunda, bir gecede onu durdurabilecek sihirli bir hap yoktur. Eğer gerçekten kararlı değilseniz, o zaman gerçekten ondan kurtulamazsınız.Bazı doğal tedavileri, rahatlatıcı teknikleri, diyet ipuçlarını ve takviyeleri takip ederek, evde doğal olarak kaygıyı tedavi edebilirsiniz.

Panik Ataklarla Başa Çıkmaya Yardımcı 5 Doğal Çay

Panik Ataklarla Başa Çıkmaya Yardımcı 5 Doğal Çay

Aşağıda, stres, korku ve panik ataklarla başa çıkmanıza yardımcı olacak birkaç doğal çözüm listeledik. Tercihinize göre bunlardan birini seçin ve düzenli olarak deneyin.

KAYGIYA İYİ GELEN ÇAYLAR

Zencefil Çayı

 

Zencefilde bulunan antioksidanlar beyni serbest radikal hasarlarından korur.  Zencefil adrenal yorgunluğunu azaltır, strese karşı direnci arttırır ve stres hormonu seviyelerini değiştirir.

  • Kaynaması için 1 bardak su getirin.
  • 1 yemek kaşığı zencefil ekleyin (kıyılmış).
  • 5 - 10 dakika pişirin ve alevden çıkarın.
  • Süzün, tadına bir miktar bal ekleyin ve ılıkken tüketin.
  • İşlemi günde 2-3 kez tekrarlayın.

Limonlu Balsam

Nane ailesinin bir üyesi olan limon balsamı inanılmaz derecede hafif bir gevşetici ve sinir toniğidir. Endişeyi azaltmaya ve uykuyu arttırmaya yardımcı olur. Ekstra faydalar için yeşil çay, kateter, lavanta ve diğer bitkilerle de kullanabilirsiniz.

  • Bir bardak kaynar suya 1 çay kaşığı limon ekleyin.
  • Örtün ve karışımı 10 - 15 dakika dinledirin.
  • Yatmadan önce çayı tüketin.
  • İlaçsız kaygıdan kurtulmak için işlemi 2 hafta boyunca günlük olarak tekrarlayın.

Sarımsak

“Sevinç Kimyası” kitabına göre Dr. Henry Emmons, çiğ sarımsakın sinyal iletimi ve ruh hali düzenlemesinden sorumlu olan serotonin (sakinleştirici bir nörotransmitter) üretimini artırdığını belirtiyor.

  • Kıyılmış 3 - 4 sarımsak, karanfil ve bir bardak su veya meyve suyu ile tüketin.
  • Bunun dışında tabaklara sarımsak ve salata sosu ekleyin.

Yeşil Çay

Yeşil çay içinde bulunan bir amino asit olan Thianine, hipotalamusun, kaygı ile başa çıkabilen serotonin ve dopamin salgılamasına yardımcı olur. Ayrıca, stres düzeylerini azaltmaya ve böbreküstü bezlerinin işlevselliğini geri kazanmaya yardımcı olur.

  • Bir bardak sıcak suya, 1 çay kaşığı yeşil çay yaprağı (veya 1 yeşil çay poşeti) ekleyin.
  • Şimdi 4 - 5 fesleğen yaprağı ekleyin ve 2 - 3 dakika boyunca kurumasını bekleyin.
  • Çayı süzün, 1/2 çay kaşığı limon suyu ve bal ekleyin.
  • İyice karıştırın ve için.
  • Bu çayı, kahvaltıdan önce sabahları günlük kaygıyı kontrol etmek için tüketin.

Papatya

Klinik Psikofarmakoloji Dergisi'nde yayınlanan bir çalışmaya göre, papatya genelleşmiş anksiyete bozukluğu çeken hastalarda endişe semptomlarını azaltmıştır. Hafif yatıştırıcı etkisi, rahatlama ve uyuşukluğu arttırır. Apigenin ve luteolin, papatya içerisinde bulunan ve gevşemeyi sağlayan iki kimyasaldır.

  • Bir bardak sıcak suya 2-3 çay kaşığı kurutulmuş papatya ekleyin.
  • Kapak ve 3 - 5 dakika boyunca dinlendirin.
  • Süzün ve tadına bakmak için bir miktar bal ekleyin.
  • Çay hala sıcakken içilmelidir.
  • İyileşmeyi gözlemlemek için işlemi günde en az bir ay birkaç kez tekrarlayın.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.