16 Şubat 2019
  • Istanbul
  • Ankara
  • Izmir 12°
İmsak 06:26
Güneş 07:51
Öğle 13:23
İkindi 16:17
Akşam 18:45
Yatsı 20:05
BIST102.715
Dolar5,2814
Euro5,9676
Altın224,32

Günlük Beslenmenize Eklemeniz Gereken Gıdalar

Günlük beslenme biçimimiz sağlığımız açısından oldukça önemlidir. Bazı besinleri günlük beslenmemize eklememiz sağlığımız açısından önem taşır.

Günlük Beslenmenize Eklemeniz Gereken Gıdalar

Günlük beslenme biçimimiz sağlığımız açısından oldukça önemlidir. Bazı besinleri günlük beslenmemize eklememiz sağlığımız açısından önem taşır. İşte o besinler...

Yaban Mersini

Yaban mersini içerisinde yaşlanma karşıtı antioksidanlar bulunur. Eğer yaşlanma belirtilerini en aza indirmek istiyorsanız günlük beslenmenizden yaban mersinini eksik etmeyin.

Göz Sağlığı İçin Yumurta

Özellikle et tüketmeyen biriyseniz yumurtayı sıklıkla tüketmenizde yarar var. Ayrıca, kolesterol dengenizi kötüden iyiye çevirebilir. İçeriğinde bulunan kolin maddesi, beyin yapısı ve beyin gelişimini sürdüren bir maddedir. Aynı zamanda yumurtanın içerisinde göz sağlığına önemli derecede yararlı olan antioksidanlar bulunmaktadır.

Beyin Sağlığı İçin Yoğurt

Beyin sağlığınızı geliştirmek ve beynin sağlıklı kalmasını sağlamak için günde bir kase ev yapımı yoğurt tüketilmeniz öneriliyor.

Muz

Muzun kalp krizi riskini azalttığini biliyor musunuz? Genellikle potasyum ve lif kaynağı olarak bildiğimiz muz, kalp rahatsızlıklarını geliştirme riskini azaltır. Son olarak, vücudunuzu temizleyen ve daha tok hissetmenizi sağlayan bolca lif içermektedir.

Ispanak

Ispanak içerisinde bol miktarda demir ve amino asit barındırır. Beyin sağlığı ve beden sağlığı için mutlaka beslenmenizde ıspanak bulundurmanız gerekir.



Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Diğer Sağlık Haberleri