Bazı kişiler akşam yemeğini erken yediği için gece saatlerinde karnı acıkır. Gece yemek yemek tehlikeli olarak düşünülür ancak bazı gıdalar gece yendiğinde rahatsızlık vermez. İşte gece tükettiğinizde rahatsızlık vermeyecek gıdalar...

Peynir

Gece yemek için, peynir gibi vücudun sindirimini zorlamayan bir gıda seçilebilir.

Yoğurt

Beslenme uzmanlarına göre, süzme yoğurt bir gece atıştırması için mükemmel bir seçenek.

Yumurta

Haşlanmış yumurta bir gece atıştırmalığı olarak tercih edilebilir.

Patlamış mısır

Beslenme uzmanları, gece atıştırmalıklarını sevenlere, tuzsuz bir kase patlamış mısır yemelerini tavsiye ediyor.

Kraker

Tam buğdaylı krakerler uykuya zarar vermez. Çok olmamak şartıyla krakerler gece tüketilebilir.

Muz

Muz rahatlamanız açısından önemli olan potasyum ve magnezyum içerir. Uyku kalitesini de arttırır.

Vişne suyu

Gece doğal vişne suyu tüketirseniz, uyku kaliteniz daha derin ve rahat olacaktır.

Sebzeler

Eğer bir aperatif istiyorsanız, sebze tüketmeyi deneyin.

 

Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı kaydırın.


[N-#105547]