07.08.2019-15:26 (Son Güncelleme:08.05.2021-19:21)


1

Kivi Kurusu; A ve C vitaminleri ve potasyum, kalsiyum, demir ve magnezyum açısından çok zengindir. Besleyici değeri de oldukça yüksektir. Yüksek lif içeriği bağırsak çalışmasında olumlu etki oluşturup sindirimi kolaylaştırır. Bu durumda kabızlığı engeller.



2

Mango kurusu: A, C ve E vitamini içeriği oldukça yüksek olan mangonun da sinirler, cilt güzelliği ve saçlara çok yararlı olduğu ve kanı temizlediği, sindirimi hızlandırdığı, kuvvetli antioksidan olan besinlerden biridir.



3

Kayısı kurusu: Besleyici ve potasyum bakımından çok zengindir. Sindirim problemlerine iyi gelir; stresi, kansızlığı engeller. İçerdiği A vitamini akne gibi cilt bozukluklarının oluşmasını önler.



4

Çilek kurusu: Çilek kurusunda da fazla miktarda fosfor ve demir vardır. Ayrıca C, B ve K vitamini bakımından da zengindir. Çilek vücuda kuvvet verir, kolesterolü düşürür ve damar tıkanıklığını engeller.



5

Erik Kurusu; Akşamları şeker oranı düşük meyveler yemek gerekir. Kadınların kara erik kurusunu tüketmelerinde yarar var. Çünkü içinde bol miktarda Kalsiyum ve D Vitamini vardır.