16.04.2021-13:13 (Son Güncelleme:16.04.2021-13:13)


1

Fizyoterapist Dalkılınç'a göre doğru bir duruş şu şekilde olmalı:

Fizyoterapist Dalkılınç'a göre doğru bir duruş şu şekilde olmalı:



2

Evde ve iş yerinde bilgisayarınızı, göz hizasında ya da göz hizanızdan çok az aşağıda olacak bir şekilde ayarlayın.



3

Bedeninizin her kısmının desteklendiğine emin olun. Bilek ile dirsekleriniz için ergonomik yardımcılardan faydalanın.



4

Yanınıza dönerek uyumak oldukça faydalı olacaktır. Boynunuzun hemen altına ve bacaklarınızın arasına yastık alarak uykunuzun kalitesini attırın.



5

Beden sağlığınız için genellikle yüksek topuksuz ve yaylanmanızı kolaylaştıran ayakkabılar seçin.



6

Telefon konuşmalarında mümkün olduğunca kulaklık kullanın.



7

Kas ve eklemlerinizi tüm gün hareketli tutun.



8

Taşıdığınız şeyleri bedeninize yakın tutmaya çalışın.



9

Bir müddet oturduysanız kalkın ve biraz dolaşın. Birkaç dakikalık bile olsa biraz hareket etmek size iyi gelecektir.



10

Bol bol egzersiz yapın.