14.01.2020-12:15 (Son Güncelleme:23.06.2021-15:25)


1

Keten Tohum

Keten Tohum

Kalp sağlığı açısından önemli olan omega-3 yağ asitleri, lif ve fitotojenler içerir.



2

Domates

Domates

Kalp sağlığı açısından önemli olan omega-3 yağ asitleri, lif ve fitotojenler içerir.



3

Bitter Çikolata

Bitter Çikolata

Kalp sağlığı için oldukça faydalıdır. Sadece en az yüzde 70 kakao içeriğine sahip olduğundan emin olunmalı ve tüketilen miktara dikkat edilmelidir.



4

Turunç Giller

Turunç Giller

Havuç, tatlı patates, kırmızıbiber ve kabak gibi sebzeler kalp sağlığı için büyük önem taşıyan karotenoidler, lif ve vitaminler ile doludur. Portakal, kavun ve papaya gibi meyveler de beta-karoten, potasyum, magnezyum ve lif bakımından oldukça zengindir.



5

Kara Sağlık

Kara Sağlık

Gün içerisinde tüketeceğiniz yoğurdun içerisine yaban mersini, çilek, kızılcık veya ahududu ekleyerek lif tüketimini artırabilirsiniz.



6

Somon

Somon

Somon, ton balığı, uskumru, ringa balığı ve alabalık gibi omega-3 oranı yüksek balıklar tüketilmelidir.



7

Kuruyemişler

Kuruyemişler

Bir avuç badem veya ceviz yenilmesi hem açlığınızı bastıracak hem de kalbinize yardımcı olacaktır.



8

Yulaf Lapası

Yulaf Lapası

Yüksek lif oranı ile kalp sağlığı açısından oldukça büyük önem taşır.