24 Mayıs 2019
  • Istanbul 19°
  • Ankara 13.33°
  • Izmir 18°
İmsak 03:41
Güneş 05:32
Öğle 13:06
İkindi 17:03
Akşam 20:30
Yatsı 22:13
BIST84.596
Dolar6,121
Euro6,8458
Altın252,79

Yavaş Metabolizmayı Düzeltmenin 7 Yolu!

Çoğumuz istesek de kilo veremiyoruz. Bunun nedeni olarak da metabolizmamızın yavaş çalıştığını gösteriyoruz. Metabolizmayı harekete geçirip düzenleyecek bazı besin ve egzersiz önerilerini sizler için bir araya getirdik. Şimdi oturma yok, kendimiz için bir şeyler yapmalı ve aşağıdaki maddelre uymalıyız.

Yavaş Metabolizmayı Düzeltmenin 7 Yolu!

Yavaş Metabolizmayı Düzeltmenin 7 Yolu!

Yavaş metabolizmanın nedenleri arasında, genetik yatkınlık, diyabet, kalp, bunama gibi kronik hastalıklar ve yaşın ilerlemesi mitokondrilerde fonksiyon bozuklukları gelir. Ancak en büyük etken beslenmedir. Şeker, işlenmiş inflamatuar gıdalar enerji fabrikalarımıza aşırı yük getirir ve hasar başlar. Aynı şekilde vücudun kıtlık var gibi algılaması da metabolizmayı yavaşlatır. Yo-yo diyetler, yeterinden az yemek, kalori kısıtlayan diyetler metabolizmanın yavaşlamasına neden olur.

METABOLİZMAYI NASIL ÇALIŞTIRIRIZ?

Mitokondrilerimizin fonksiyonlarını optimize etmek için doğru yiyeceklerden yeterli miktarda yemek gerekir. İşte, mitokondrilerin işlevlerini ve sayısını arttırmak için atılacak 7 adımı sizin için sıraladık.

1. Bol miktarda sağlıklı yağ yiyin.

2. Renkli yemeye özen gösterin.

3. Şeker ve undan uzak durun.

4. Rakamlara takılmayı bırakın.

5. Daha fazla ve daha hızlı hareket edin.

6. Enerjinizi destekleyecek besin takviyeleri alın.

7. İyi uyuyun.

 

Son Dakika Kadın Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.