Kahvaltı İçin Sağlıklı Alternatifler

Kahvaltı günün en önemli öğünlerinden biridir. Kilo kontrolü açısından da kahvaltı önem taşır. Bu öğünü atlayanlar, daha kolay kilo alır. Sizler için hem sağlıklı hem lezzetli kahvaltı alternatifleri hazırladık.

Kahvaltı İçin Sağlıklı Alternatifler

Kahvaltı günün en önemli öğünlerinden biridir. Kilo kontrolü açısından da kahvaltı önem taşır. Bu öğünü atlayanlar, daha kolay kilo alır. Sizler için hem sağlıklı hem lezzetli kahvaltı alternatifleri hazırladık. İşte detaylar...

1. Mantarlı Biberli Yumurta

- 2 Yumurta

- 1 tatlı kaşığı zeytinyağı

- 3 adet ince dilimlenmiş mantar

- 1 tane sivri biber

Yapılışı:

Öncelikle biberleri de küçük küçük dilimliyoruz. Tavaya yağı ekleyip önce biberleri pişiriyoruz. biberler tam pişmeden doğanmış mantarları tavaya ekliyoruz. Ocağı iyice açıyoruz çünkü yüksek ateşte mantar suyunu bırakmaz. Mantarlar pişip iyice küçüldükten sonra çırptığımız yumurtaları tavaya döküp pişiriyoruz. İşte bu kadar. Yanında biraz yeşillik ve ince 1 dilim esmer ekmek tüketebilirsiniz.

2. Avokadolu Yumurtalı Ekmek

- Yağsız göz yumurta

- Yarım avokado

- 1 ince dilim esmer ekmek

Yapılışı:

Avokadoyu iyice ezip, esmer ekmeğin üzerine sürüyoruz. Avokadonun üzerine yumurtayı koyup, ağzı kapaklı tavada pişiriyoruz.

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Diğer Kadın Haberleri