Ispanaklar En Sağlıklı Nasıl Pişer?

Ispanakların yararı ve içindeki demir sürekli bahsedilir. Ancak pişirirken ne kadar sağlıklı olduğu da ıspanağın sağlığını etkiliyor.

Ispanaklar En Sağlıklı Nasıl Pişer?

Bir sebzenin tüm yararını pişirme sırasında yok edebilirisiniz. Bu nedenle en sağlıklı nasıl pişirilir bunu öğrenmeniz gerekiyor.

ISPANAKLAR EN SAĞLIKLI NASIL PİŞER?

Büyük bir kaseyi soğuk suyla doldurun ve yaprakları yıkamak adına ıspanağı içine daldırın. Ispanağı hafifçe su içinde hareket ettirin, ardından süzün. Suda hiçbir kir veya kalıntı toplanmayana dek yineleyin. Bir tencerede, orta-yüksek ateşte su kaynatmaya başlayın. Tencereye bir buharlama sepeti koyun ve suyla temas etmediğinden emin olun; eğer o durumdaysa, gerektiği kadar su koyun. Kaynamaya sürdürmek için ısıyı gerektiği kadar orta veya orta-düşük aşamaya indirin. Taze ıspanağı buğulama kabağına koyun. Tencereyi kapat. Ispanağı ortalama 2 dakika buharda pişirin. Bir tabak veya kaba koyun. Ispanağı tatlandırın. Tadı arttırmak için azıcık tuz ve karabiber dökün. Sarımsak, fesleğen, zerdeçal veya öteki taze otlar ve baharatlar ilave lezzet ve sağlık faydaları sağlar.

Son Dakika Kadın Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

 

Yorum Yaz

Diğer Kadın Haberleri