Karın kaslarına sahip olmak sıkı bir çalışma gerektirse de aslında düz bir karna sahip olmak o kadar da zor değil! Diyet ve spor yapmadan düz bir karna sahip olmak için yapılması gerekenler:

Doğru Duruş: Farkına varmasak da gün boyunca sık sık yanlış bir duruş sergiliyoruz. Duruş bozukluğu sadece sağlık problemlerine değil, karnınızın gerçekte olduğundan daha şiş görünmesine de sebep oluyor. Bu nedenle duruşunuzu düzelterek karın kaslarınızı da geliştirebilirsiniz.

Çok Su İçin: Suyun karnı şişirdiği bilinen bir doğru olmasına rağmen aslında vücudunuzdaki ödemden kurtulmanızı sağlayan su düz bir karın için de olmazsa olmazlardan. Susuz hissedince vücut su toplamaya başlıyor, bu nedenden dolayı vücuda fazladan birkaç kilo orantısız şekilde yayılıyor. Bundan kaçınmak ve düz bir karın için bol bol su tüketin.

Suyu Tek İçmeyin: Suyu yalnızca içerek değil, besinlerinizin içinde de bol miktarda tüketmeye dikkat edin. Yüksek su barındıran besinler, meyve ve sebze gibi, daha hızlı doymanızı sağlar. Bu nedenle öğünlerinize çorba, salata gibi su kaynağı besinlerle başlarsanız, yemek sonrası şişkin bir karnın da önüne geçmiş olursunuz.

Badem Mucizesi: Yapılan çalışmalara göre badem, özellikle bel çevresini incelten bir besin türü. Doymamış yağ konusunda zengin olan badem, gün içinde tüketilmek için mükemmel bir atıştırmalık.

Kahvenin Faydası: Doğal diüretik olarak kahve, su gibi gün boyunca şişkinliğinizin inmesine yardımcı olur. Bağırsak hareketlerini hızlandıran kahve, düz bir karnın en kolay yollarından.

Şampiyon Kahvaltısı: Sağlam bir kahvaltının sırrı düşük yağlı süttür. Yüksek kalsiyum içeren besinlerin, sağlıklı vücut kilosuna faydası bilinen bir gerçek. Kalsiyum, potasyum ve magnezyum içeren süt ürünleri şişkinliğe engel olur.

Tuvalette Zaman Geçirin: Her ne kadar zamanla bir yarış içinde olsak da en önemli doğal fonksiyonlarımızı yerine getirmekten kaçabiliyoruz. Tuvalette uzun süre oturmak, gün içinde gereksiz şişkinlikten kurtarır ve kabızlık problemini engeller.

Bilinçli Beslenme: Yemek yerken, çoğu zaman lokmaları çiğnemeden mideye indiriyoruz. Bu da hazımsızlık ve gaz problemine neden olarak, karında şişkinliğe sebebiyet verebiliyor. Bu nedenle yemek yerken her lokmanızı en az 10 kere çiğnemeye özen gösterin.

Probiyotikler: Probiyotiklerin bir çok faydasından biri düz bir karın sağlamak. İçindeki iyi bakterilerle sindirim sistemine destek olan probiyotikler, sindirim sorunlarınızı gidererek karnınızın dümdüz olmasını sağlıyor.

Sakız Çiğnemeyin: Sakız çiğnemek, vücudunuza fazla havanın girmesine sebep oluyor, vücuda giren hava da vücutta şişkinlik yapıyor. Bu yüzden sakın yerine nane çiğnemeyi deneyebilirsiniz.

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı kaydırın.