Daha İyi Uyku İçin Elma Yiyin!

Gece uykularına dalmakta zorluk çekiyorsanız bazı besinlerden yararlanabilirsiniz. Özellikle elmanın uykuya dalma konusunda size yardımcı olabileceği görüşündeyiz.

Daha İyi Uyku İçin Elma Yiyin!

Hastalıklara yakalanmamanın en iyi yolu her gün 1 tane elma yemektir. Eğer gün içerisinde bunu yapma fırsatınız yoksa, akşam bu meyveyi yemek için güzel bir zaman dilimidir.

TARÇINLI ELMA TARİFİ

Buna seçenek olarak, elma yerine başka meyveler yemek tavsiye edilmez, çünkü asit ve şeker seviyelerinden sebep uyumayı daha da zor hale  getirmektedir.

Elma oldukça doğaldır ve karaciğer için epey sağlıklıdır, bu nedenle gün boyunca herhangi bir öğünümüze bu sağlık deposu meyveyi dahil etmeliyiz.

Akşam yemeğinde bu geleneksel tarifi yapmayı deneyebilrisiniz;

  1. Soyun (eğer organikse kabuğunu soymayabilirsiniz) ve tarçına bulayın. Tarçın sindirime destek olur ve rahatlatıcı etkisi vardır.
  2. Diliyorsanız üstüne bir miktar şeker kamışı ya da bal ilave edebilirsiniz.
  3. 20 dakika süresince fırınlayın.
  4. Hazır hale geldiğinde, cevizle ya da biraz yoğurt ile servis edin.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Diğer Kadın Haberleri