Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından İkinci 100 Günlük Eylem Planı çerçevesinde, "Türkiye Markası"nın tekrardan oluşturulması için marka stratejilerinin belirlenmesi çalışmaları yapılacak. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın açıkladığı "İkinci 100 Günlük Eylem Planı" kapsamında, kültür-sanat ve turizm sektörlerinde de birçok yeni uygulamaya adım atılacak. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından kültür varlıklarının restorasyonu çerçeesinde, 8 ilde 8 tarihi cami ve külliyenin restorasyonu yapılacak. Yeni dönemde yurt dışındaki Türk vatandaşlarının için 15 "Anadolu Okuma Evi" kurulacak.

İstanbul Arkeoloji Müzesi (klasik bina) 1. etabı ile İstanbul Türk İslam Eserleri Müzesi'nin (Etnografya Bölümü) 2. etabı ziyarete açılacak.

TÜRKİYE MARKASI TEKRARDAN OLUŞTURULACAK

Plana göre, "Türkiye Markası"nın tekrardan oluşturulması için marka stratejilerinin belirlenmesi çalışmaları da ikinci 100 günlük dönemde yapılacak.

İstanbul'daki kültürel eserlerin daha fazla ziyaretçiyle buluşturulması hedefiyle "Tourİst Kart" ve "İstanbul Kart" hizmete sağlanacak. "100. Yılında Haremeyn-i Şerifeyn Sempozyumu’’ da İstanbul ev sahipliğinde gerçekleşecek.

Son Dakika Gündem Haberleri için aşağı kaydırın.