2006'dan beri hizmet veren Çiçek Sepeti, Türkiye'nin en büyük e-ticaret sitelerinden biridir. Başta çiçek ve yenilebilir çiçek üzerine hizmet vermeye başlamış olsa da daha sonra kendini geliştirerek birçok farklı kategori eklemiş ve hizmet vermeye devam etmiştir. Aylık olarak 15 milyonu aşkın ziyaretçi sayısına sahip olan Çiçek Sepeti, 10 milyon üzerinde de üyeye sahiptir.
Çiçek Sepeti kurucusu olan Emre Aydın, aynı zamanda uluslararası hediye ve çiçek gönderimi sunan Mizu ve yenilenebilir çiçek kategorisinde hizmet veren Bonnyfood sitesinin de sahibidir.
Çiçek Sepeti ile birlikte Türkiye'nin farklı yerlerinde hizmet veren çiçek dükkanları da online sipariş alabiliyor. Tüm bunların yanı sıra müşteri memnuniyetine ve iletişimine de oldukça önem veren Çiçek Sepeti; herhangi durumda farklı iletişim kanalları ile çok yönlü bir destek sağlıyor.
Müşterilerle iletişime ayrı bir şekilde önem veren kuruluşu; sipariş takibi, şikayet, sipariş sorgulama, kampanya, üyelik vb. konularda 0 850 222 00 79 numarasını rahatlıkla arayabilirsiniz.
- Çiçek Sepeti Çağrı Merkezi
Telefon Numarası: 0 850 222 00 79
Çalışma Saatleri: Pazartesi-Pazar (07:00 – 00:00)
Direkt Bağlanma: Çağrı merkezini aradıktan sonra operatör yardımı ile direkt bağlanabilirsiniz.
- Çiçek Sepeti İletişim
Müşteri Hizmetleri Numarası: 0 850 222 00 79
Müşteri Hizmetleri E-Mail Adresi: [email protected]
Canlı Yardım: Canlı Yardım asistanı linki: https://asistan.ciceksepeti.com/
Satıcı Destek Hattı: 0850 210 94 94
Yardım Sayfası: Çiçek Sepeti yardım ve öneriler sayfası linki: https://www.ciceksepeti.com/destek
Faks: 0212 269 24 00
Genel Müdürlük Adresi: Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No.16-1 Zemin Kat 34394, Zincirlikuyu, İstanbul
Genel Müdürlük Telefon Numarası: 0212 391 00 10
Sosyal Medya Hesapları: Facebook: https://www.facebook.com/ciceksepeti
Twitter: https://twitter.com/ciceksepeti
Instagram: https://www.instagram.com/ciceksepeti/
YouTube: https://www.youtube.com/user/CicekSepeti
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/ciceksepeti-com
Çiçek Sepeti kullanıcılarının ve müşterilerinin en çok merak ettiği ve sıklıkla cevap aradıkları sorular ve yanıtlarını sizler için derledik.
1- Çiçek Sepeti kimin?
Çiçek Sepeti kurucusu Emre Aydın'dır. Türkiye'de 2006'dan beri hizmet veren Çiçek Sepeti günümüzde beş farklı ülkede faaliyetini sürdürmektedir.
2- Çiçek Sepeti nasıl sipariş verilir?
Çiçek Sepeti’nden sipariş vermek istiyorsanız Çiçek Sepeti'nin web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yapmanız gerekmektedir. Aradığınız ürünü bulmalı, sepete eklemeli ve alışverişinizi tamamlamanızın ardından iletişim bilgilerinizi ve teslimat adresini yazmalısınız. Daha sonra ödeme yöntemini ve teslimat notunu belirterek siparişinizi vermiş olursunuz.
3- Çiçek Sepeti sipariş vermek için üyelik şart mı?
Çiçek Sepeti’nden sipariş vermek için üye olmanıza gerek yoktur. Üye olma zorunluluğu bulunmadan da siparişlerinizi verebilirsiniz. unun için beğendiğiniz ve almak istediğiniz ürünü sepete ekleyerek satın al butonuna tıklayın ve üye olmadan devam et seçeniyle devam edin. Ardından sizden istenen adres ve iletişim bilgilerinizi girin. Böylelikle üye olmadan da siparişinizi vermiş olursunuz.
4- Çiçek Sepeti siparişi ne zaman teslim edilir?
Çiçek Sepeti sipariş verirken alışverişinizde 'aynı gün teslimat' seçeneği bulunmuyorsa Türkiye’nin her yerine 3 ila 7 gün arasında teslimat gerçekleştirilmektedir.
5- Çiçek Sepeti hangi kargo firmasıyla çalışıyor?
Çiçek Sepeti’nden çiçek siparişleri haricinde verilen tüm siparişler Yurtiçi Kargo firmasıyla teslim edilmektedir. Çiçek siparişleri ise bölgedeki lokal çiçekçiler tarafından ulaştırılmaktadır.
6- Çiçek Sepeti kapıda ödeme seçeneği var mı?
Çiçek Sepeti’nde maalesef kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. Kredi ya da banka kartı, Havale veya EFT yöntemleriyle Çiçek Sepeti’nden sipariş verebilirsiniz. Ayrıca ATM’den kartsız işlemler menüsünü kullanarak da ödeme yapmak mümkündür.
7- Çiçek Sepeti iade nasıl yapılır?
Çiçek Sepeti’nden almış olduğunuz herhangi bir ürünü iade etmek istiyorsanız bunun için öncelikle Çiçek Sepeti'nin web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yapmalısınız. Siparişlerim menüsünü açtıktan sonra iade etmek istediğiniz ürünü bularak siparişi iptal et butonuna tıklamalısınız. Daha sonra size bir kod gönderilecektir. Bu kodu kaydederek Yurtiçi Kargo şubesine ürünle birlikte gidin ve kodu iletin. Böylelikle iade süreciniz tamamlamış olacaktır.
8- Çiçek Sepeti kart notu değiştirme nasıl yapılır?
Vermiş olduğunuz sipariş için kart notu belirlediyseniz ve sonrasında herhangi bir nedenden dolayı notu değiştirmek isterseniz Çiçek Sepeti çağrı merkezi ya da Çiçek Sepeti canlı yardımla görüşmeniz gerekmektedir. Siparişiniz alındı sürecinde kart notu değiştirmek mümkün olabilse de daha sonrasında bu pek mümkün olamamaktadır.
9- Çiçek Sepeti kaça kadar dağıtım yapıyor?
Çiçek Sepeti’nden vermiş olduğunuz çiçek ve yenilebilir çiçek siparişleri, siparişi verdiğiniz tarihte saat 22.00’ye kadar teslim edilmektedir. Fakat kozmetik, moda, elektronik ve benzeri siparişlerinizde ise dağıtım saati, kargo firmasına bağlıdır.
10- Çiçek Sepeti'nde nasıl satıcı olunur?
Çiçek Sepeti’nde satıcı olmak istiyorsanız bunun için 'Çiçek Sepeti satıcı başvuru formu'nu doldurmanız gerekmektedir. Başvuru formunda firmanıza ait bilgileri ve birkaç evrak yüklenmesi istenmektedir. Bu işlemlerden sonra başvuru durumunuzu online olarak takip edebilirsiniz.
Başvuru formu linki: https://www.ciceksepeti.com/ciceksepetinde-satis-yap
11- Çiçek Sepeti satıcı komisyon ücreti ne kadar?
Çiçek Sepeti’nde komisyon oranları %6-%20 aralığında değişiklik göstermektedir. Yenilenebilir çiçek kategorisi için %20 civarında komisyon istenirken elektronik vb. kategorilerdeyse komisyon oranı %6 civarındadır.