Aldığı lüks aracı yüzünden hayal kırıklığı yaşadı! Aracına resmen çekici üzerinde şehir turu attırdı

Antalya'da 5 yıl önce almış olduğu lüks aracının hatalı çıkmasının ardından aracının üzerine öyle yazılar yazdı ki görenler hayrete düştü. İşte haberin detayları...

18.05.2022-15:13 - (Son Güncelleme: 18.05.2022-15:13)

Antalya'da ikamet eden Mustafa Aydemir, 7 Şubat 2017 tarihinde Mercedes marka C-200 d AMG tipi 2017 model aracı 136 bin TL'ye satın almıştı. Gelen iddiaya yönelik, araç alındıktan tam 3 ay sonra 5 bin kilometredeyken yağ ikaz lambası yanmaya başladı. Uyarı ışığının sonrasında aracı satın aldığı servise götüren Aydemir, servisin araca yağ ilave yapmasının sonrasında 'olumsuzluk yok' cevabı alarak yoluna devam etmişti. Bu durum üzerine aracına binmeye devam eden Aydemir, 10 bin ve 43 bin kilometrede de yine aynı sorun ile karşılaşmıştı. 


Olay Yargıtay’a kadar gitti 

Bu durum üzerine Aydemir bir defa daha servise gidip aracının yenilenmesi yönünde talepte bulundu. Servis yetkilileri de sorunun aracın yeni olduğu gerekçesinden dolayı böyle bir durum yaşandığını ve ilerleyen süreç içerisinde ortadan kalkacağını belirttiler ve Aydemir'in isteğini geri çevrildi. Aydemir de olayı mahkemeye kadar taşıdı. Dava süreci içerisinde mahkeme Aydemir'i halkı buldu ve aracın yenisi ile değiştirilmesine yönelik karar verdi. Söz konusu servis yetkililerinin itirazı üzerine dava istinaf mahkemesinden dönüp Yargıtay'a taşındı. 

Dört gözle Yargıtay’dan gelecek olan kararı bekliyor 

Yargıtay'dan gelecek olan kararı dört gözle bekleyen Aydemir, bu defa yıllardır işyerinin önünde park halinde bulunan otomobilini çekiciye yükleyerek resmen şehir turu attırdı. Üzerinde ise “Markanın ayıplı malıdır, 5 yıldır yatmakta” olan araç çekici üzerinde vatandaşların da büyük dikkatini çekti ve görenler hayrete düştü. 


''Firma istinafa kadar gitti'' 

Başına gelenleri anlatan Aydemir, “2017 yılında aracı aldım. Yağ eksiltmesinden ötürü 5 bin kilometrede yağ ikaz lambası yandığı için servise başvurdum. Daha sonra 10 bin kilometrede yine yandı. Tekrar gittim. Bu defa turbo arızasından olabilir dediler. Bu modellerin yağ eksilttiğini söylediler. Baş usta ise normal olmadığını söyledi. Ben de iş emlağı açtırdım. 43 binde araç motor arızası verdi. Aracın değiştirilmesini istedim. Yardımcı olmadılar. Dava açtık, davayı kazandık. Davayı kazandıktan sonra hakim karar verdi. Ayıplı maldan ötürü sıfırı ile değiştirilmesini yönünde karar verdiler. Firma istinafa gitti karar buradan döndü. Yargıtay'a gönderdik” diye söyledi. ‘’Markanın markasının arkasında durması gerek’’ Otomobilinin 5 yıldır resmen yattığını dile getiren Aydemir ise, “5 yıl araç yata yata çürüdü. Herkese aynı şeyi anlatmak zorunda kaldım. Ben mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Tüketici olarak bunu istiyorum. Mağduriyetimin giderilmesi için bir çaba da yok. Sonuçta ben bir tüketiciyim. Benim sadece geçimimin bu araç olduğunu düşünelim 5 yıl insan ne yapar? Marka markasının arkasında durması gerekir. Bu şekilde uzatılması doğru mu?” dedi. 

''Yata yata bir şey olmasın diye çekici üzerinde gezdirdim''

Otomobilini çekiciye yükleme amacına açıklık getiren Aydemir, “En azından araç ile gezemiyoruz çekici üzerinde gezdirelim. Yata yata bir şey olmasın diye çekici üzerinde gezdireceğim. Araç için de bir değişiklik olsun. Binerek gezemedim çekici ile gezdirmek istedim. İnsanların mağdur edilmemesi gerekir. Bir çözüm bulunması lazım. Bir araç 5 yıl yatar mı?” başına gelen talihsiz olayı anlattı.


Hüsna Gizem Güven
husnagguven@gmail.com
YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modal