1

Kilo vermek istiyorsunuz ama aç kalmaktan mı korkuyorsunuz? Korkmanıza gerek yok çünkü aç kalmadan da zayıflamanın yolları var! İşte aç kalmadan kilolarınızdan kurtulmanızın yolları…



2

İşlenmiş gıdalardan uzak durun. İşlenmiş ürünler maalesef hassasiyeti olan kişiler için iyi bir besin kaynağı değil.. Bu yiyecekler ne kadar düşük kalorili gibi görünse de sağlıklı oldukları söylenemez.



3

Vücudunuzu dinlemeyi öğrenin. Yemeklere ilişkin bilinen en büyük yanlışlardan biri; yemeği görmezden gelerek, hücrelerinize devamlı açlık sinyali göndermek.



4

Bağımlılıklarınıza bir son verin. Karbonhidrat tüketiminizi kontrol altına alın.



5

Çok fazla yemenizin sebebi, vücudunuzun buna ihtiyacı olmasıdır. Bu da yaptığınız diyetin sonucunda meydana geliyor, özellikle de yüksek karbonhidratlar yüzünden. Çok fazla yüksek karbonhidratlı besinler yemeniz, vücudunuzun daha fazla insülin oluşturmasına yol açar.