Vücut geliştirme ya da bilinen adıyla fitness ile ilgilenenlerin en çok merak ettiği konulardan biri olan en iyi sırt hareketlerini sizler için derledik. İşte sizler için hazırladığımız en iyi ve en etkili sırt hareketleri… 

Back Lat Pulldown



Yüz makineye dönük olarak dizler minderin altında olacak biçimde oturulur.

Bar geniş tutuşta kavranır.

Nefes alınır ve bar enseden geriye çekilir.

Dirsekler de aynı anda geriye alınır.

Hareket bittiğinde nefes verilir.

Bent Over Rows



Gövde 45 derece, sırt düz, dizler hafif bükülü şekilde ayakta bar kavranır.

Kollar aşağı doğru bırakılır.

Nefes alınır ve karın kasları kasılarak bar göğse hafif temas edecek biçimde kaldırılır.

Nefes verilerek başlangıç durumuna dönülür.

T Bar Rows



T-bar platformuna yaslanılır.

Dizler hafif bükülü, sırt düz ve gergin şekilde bar üstten kavranır.

Nefes alınır ve bar göğüs seviyesine kadar çekilir.

Bar bırakılırken nefes verilir.

Chin Ups



Kollar gergin ve omuz genişliğinden fazla olacak biçimde bar üstten tutulur.

Nefes alınır ve vücut bara doğru çene veya göz hizasına kadar çekilir.

Vücut bırakılırken nefes verilir.

Barbell Shrugs



Ayaklar omuz genişliğinden biraz daha açık biçimde bar üstten kavrama ile tutulur.

Nefes alınır ve bar sırtı gergin olarak yukarı olabildiğince yükseltilir, karın kasları kasılır.

Başlangıç pozisyonuna dönülürken nefes verilir.

Son Dakika Spor Haberleri için aşağı kaydırın.