Kajunun Sinir ve Kas Sistemine İyi Geldiğini Biliyor muydunuz?

Vücudumuz için temel 3 makro besleyiciden biri olan, protein açısından oldukça zengin bir besin kaju... Kas dokusunu yeniden oluşturduğu bilinen kajuyu nasıl tüketmek gerekiyor. Kajunun bilmediğimiz faydaları nelerdir? İşte bu harika besini daha yakından tanıyacağınız içeriğimiz...

Kajunun Sinir ve Kas Sistemine İyi Geldiğini Biliyor muydunuz?

Salatalara, smoothie'lere, kızartmalara ve daha birçok besine ekleyerek de kullanabileceğiniz kajunun faydaları saymakla bitmiyor. Her kaju yediğinizde, onları diğer fındıklardan ayıran inanılmaz sağlık avantajlarından faydalanmış olursunuz. Peki, kaju fıstığının ne gibi yararları vardır? İşte kajunun sağlığa yararları...

SAĞLIKLI KASLAR VE SİNİRLER  

Kaju fıstığı, kemiklerin, kasların, dokuların ve vücudun bütün organlarının sağlıklı gelişimi açısından hayati önem taşıyan iyi bir magnezyum kaynağıdır.

DİYABET RİSKİNİ AZALTIR  

Kaju fıstığı çok düşük oranda şeker içerir ve zararlı kolesterol içermez, bu da diyabetik hastaların tüketmesi için oldukça güvenlidir. Hatta tip 2 diyabet riskini azaltmada faydalı olur.

KANSERLE MÜCADELEDE ETKİLİ  

Araştırmalar, anakardik asitler, kardanoller ve kaju fıstığı barındıran kardiyollar gibi antioksidanların zenginliği tümör ve kanser yok etme tedavisi gören kişiler için etkili kıldığını ortaya koymuştur.

KEMİK VE AĞIZ SAĞLIĞINI DESTEKLER  

Kaju fıstığı, dişlerin ve kemiklerin sağlıklı gelişimine gerekli olan fosforu sağlar. Fosfor ayrıyeten protein sentezine, karbonhidrat ve yağların emilimine ve hücresel sağlığın korunmasına destek sağlar.

 

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın. 

Yorum Yaz

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR