Evden çalışmanın lüksüne ve rahatlığına sahipseniz, bir ofiste çalışmanın aksine sağlığınıza dikkat etmek çok daha kolaydır. Yine de, çalışırken ev konforu ile çevrili olmak, sağlıklı kalmayı da zorlaştırabilir. Evden çalışırken sağlıklı kalmak için bunları demeniz sağlığınız için yararlı olacaktır.

Sağlıklı bir çalışma ortamı yaratın: Mümkünse, ev ofisiniz veya belirlenmiş çalışma alanınız, mutfak ve yatak odasından uzakta olmalıdır.

 

Tutarlı çalışma alışkanlıkları ve günlük bir rutin geliştirin: Ofis saatlerinizi belirleyin ve yeterince uyku almanızı engelleyen çok geç saatlerden kaçının.

 

Evden çalışarak daha fazla uyuma imkanınızı kullanın: Her sabah saat 8: 59'da ev ofisinize gidebiliyor olmanız, gece yarısından sonraya kadar beklemenizi gerektirmiyor, ancak normal 7 veya 8 saatlik bir uyku düzenine sahip olmanız ve enerji düzeyinizin iş günü boyunca dengede olacağı anlamına geliyor.

Egzersiz Yapın: Bu muhtemelen evinizdeki sahip olacağınız en büyük faydadır. Masanızdan kalkmanızı sağlayacak düzenli molalar verin. Posta kutusuna bakabilir ya da merdivenlerden yukarı aşağıya doğru yürüyebilirsiniz.

 

Sağlıklı bir diyet: Taze meyve ve sebzeleri iş günü boyunca yanınızda tutun susadığınız zaman bol su içirin.

Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı kaydırın.