Bir Tane Şeftali Yerseniz Bakın Ne Oluyor!

Bir şeftali yemekle bir şey olmaz demeyin. Bir şeftali yemek size tahmin ettiğinizden daha fazla şifa oluyor.

Bir Tane Şeftali Yerseniz Bakın Ne Oluyor!

Bir şeftaliyi her gün tükettiğinizde görmeniz, kilonuz daha iyi hale gelir. İşte, Bir tane şeftali yerseniz ne olurun cevabı...

BİR ŞEFTALİ YEMENİN FAYDASI

Büyük bir şeftali, ortalama yalnızca 68 kaloridir ve yağ barındırmaz. Daha fazla besin yerine şeftali tüketmek, cips, unlu mamuller, tahıl barları ve çerezler gibi işlenmiş atıştırmalıklar, kilonuzu idare etmenize destek olabilir. Şeftaliler doğal olarak tatlıdır ve diyetinize ilave edilen bazı şekerlerin yerine kullanılabilir. Yüksek fruktozlu mısır şurubu veya şeker kamışıyla tatlandırılmış bu yiyeceklerin versiyonlarını tercih etmek yerine, şekersiz tam tahıl gevrekleri, sade yoğurt veya sade az yağlı süzme peynirleri tüketin.

Şeftali 10 değişik vitamin barındırır. Büyük bir şeftali, sağlıklı görme için etken A vitamini, bir antioksidan ve doku meydana getirici olan 11.6 mg C vitamini sağlar. Şeftali, 2.000 kalorili bir diyete nazaran E ve K vitamininin günlük değerin ortalama yüzde 6’sını karşılar. E vitamini farklı bir antioksidandır, K vitamini ise bedenin kan pıhtılaşması için önemlidir. Şeftali aynı zamanda bir tiamin, riboflavin, B-6 vitamini, niasin, folat ve pantotenik asit deposudur.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.


Yorum Yaz

Diğer Sağlık Haberleri