Spor Yapmak İçin Hangi Saatler Tercih Edilmeli?

Spor sağlığımızı korumak ve fit kalmak amacıyla günlük hayatımızdan çıkarmamamız gereken bir aktivitedir.

Spor Yapmak İçin Hangi Saatler Tercih Edilmeli?

Hangi Saatler Spor Yapmak İçin Daha Uygundur?

Spor sağlığımızı korumak ve fit kalmak amacıyla günlük hayatımızdan çıkarmamamız gereken bir aktivitedir.

Bir çok kişi vücut geliştirme ve zayıflamak için spor salonlarını tercih etmekte. Peki sporun bazı saatlerde daha verimli olduğunu biliyor muydunuz?

Spor yaparken amacınız yönünde doğru zamanı belirlemeniz, hedefinize ulaşmanızı daha kolay sağlayacaktır. Yanlış zamanlama ise tam tersi bir etki doğurabilir.

Yağ Yakımı İçin Sabah Saatleri Tercih Edilmeli

Eğer yağ yakımı hedefliyorsanız sabah saatleri sizin için daha uygun. Bunun nedeni ise sabah uyandığınız zaman vücut depolarının tamamen boş olması ve enerji üretimi sağlayacak bir kaynağın bulunmamasıdır. Erken saatlerde yapılan spor ile enerji üretimi direk olarak yağ ile sağlanır.

Bu sayede yağ yakımı ve kilo vermek için en iyi saatler sabah saatleridir. Sabah saatlerinde spor yapma şansınız bulunmuyorsa gün içerisinde aç karnınıza yaptığınız spor daha verimli olacaktır. Bu zamanlarda yaptığınız spor kardiyo ağırlıklı olması gerekir.

Gelişim İçin Öğleden Sonrası

Amacınız vücudu daha forma sokmak ya da geliştirmek ise günün daha ileri saatlerinde spor yapmalısınız. Vücudun enerji düzeyinin yüksek olduğu saatler spor için en uygun saatlerdir.

Bilimsel çalışmalar günün en verimli saatlerinin 16:00-19:00 arası olduğunu ortaya çıkarmıştır.

Son Dakika Kadın Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Diğer Kadın Haberleri