Horlamayı Anında Kesen Meyve Suyu

Partnerinizin horlamasından rahatsız mı oluyorsunuz? O zaman bu leziz tarif ile çok kolay şekilde bu problemi çözebilirsiniz. İşte o mucizevi tarif…

04.12.2019-11:53 - (Son Güncelleme: 01.08.2021-08:52)

Horlamayı kesen bu tarif kesintisiz bir uyku uyumanızı sağlayacak. Tek yapmanız gereken şey vereceğimiz tarifi uyumadan birkaç saat önce tüketmek. Peki horlamanızın asıl nedeni ne? Başka hangi yöntemler ile horlamanızı durdurabilirsiniz? Horlama uyku kalitenizi ne kadar kötü etkiliyor? Hayatınızı kurtaracak tüm bilgiler haberimizde!

HORLAMAYI KESEN MEYVE SUYU TARİF

Malzemeler

-2 elma

-2 havuç

-1 net zencefil kökü

-Bir limon

HORLAMAYI KESEN MEYVE SUYU NASIL YAPILIR?

Bu tarif için yapmanız gereken verdiğimiz bütün malzemeleri karıştırmak. Malzemelerden bir tanesi olan limon bile kendi başına burnunuzu temizleyebilecek kadar C maddesi içerir. Havuç, elma karışımı daha iyi dinlenmenizi sağlar. Zencefil burnunuzun içindeki rahatsızlığı çözmenize imkan sağlar. 

NEDEN HORLARIZ?

Horlamak, ağız ve sinüslerin anatomik yapısı, fazla alkol tüketimi, alerji, soğuk algınlığı ve kilo gibi birçok farklı nedenden kaynaklanabilir. Hafif uykudan derin uykuya geçerken yumuşak damak, dil ve boğazdaki kasların gevşemesine neden olur. Bu şekilde boğaz dokuları solunum yolunun kısmi olarak tıkanmasına neden olur. Hava yolu tıkandığında ise hava akışı zorlaşır. Horlamaya neden olan bu doku da titreşimin artmasına neden olur. 

HORLAMA NASIL KESİLİR?

Horlamanızı  en aza indirgemek için yapabileceğiniz bazı yöntemler bulunur. Bunlar şöyledir:

-Aşırı kilo boğazda horlamayı arttıran fazla dokuların oluşmasına neden olur. Kilo vererek horlama azaltılabilir.

-Sırt üstü uzanmak dilin boğazın içinde geri çekilmesine neden olur. Gece sırt  üstü uyumamak için giydiğiniz kıyafetin arkasına tenis topu gibi bir nesne dikerek dönmenizi uyurken dönmenizi engelleyebilirsiniz. 

-Kafanızı bedeninizden yüksek olmasını sağlayarak horlama ihtimalinizi azaltabilirsiniz. 

-Burun köprünüze horlama engelleyici yapışkan bant takarak daha rahat nefes almanızı sağlayabilirsiniz. 

-Yatmadan en az iki saat önce alkol içmeyi bırakın. Alkol merkezi sinir sistemine baskı yaparak kasların aşırı rahatlamasına sebep olur.

YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modal