17.10.2019-16:36 (Son Güncelleme:20.04.2021-03:45)


1

Bazı dans hareketlerini deneyin.Günün sonunda biraz yorgun olsanız bile, birkaç dakika boyunca sadece en sevdiğiniz şarkıyı çalın ve dans etmeye davet edin.



2

Birlikte yemek yapmak ve yemek yemek. Yakınlığınızı geliştirmenize ve sizi daha iyi bir duruma sokmanıza yardımcı olabilir.



3

Birbirinizin gözlerine bakın. Bu süreçte eşinizi hissedebilirsiniz. Gözlere bakarken görünmez bir enerji bağlantısı kuruluyor . Engelleri yıkmanıza ve birliğinizi daha iyi anlamanıza yardımcı olur



4

Günün iyi kısmı hakkında konuşmak.Gün o kadar iyi olmasa bile , her zaman hakkında konuşmak için olumlu bir şeyler bulabilir ve eşinizin endişelenmeden uyumasına izin verebilirsiniz .



5

Birlikte ilklerinizi hatırlayın. Aşk mektuplarını tekrar okuyabilir, ilk randevunu, öpücükleri ve sarılmaları hatırlayabilirsin. İlişkiler için de çok yararlıdır yeniden yaşamak ve tekrar ilk romantik anlar.



6

Birbirinize masaj yapın.Her partner için 15 dakikalık bir masaj, haftada en az 2 kez, zihinsel ve fiziksel sağlık için etkilidir. Hem veren ve bir masaj alırken iyi hissettiriyor.



7

Aynı anda yatağa gidin.Bu nedenle, ilişkinin sıcaklığını korumak ve yalnızlık hissine sahip olmamak için çiftlerin aynı zaman zarfında yatmaları gerekir. Bu, olumsuz geç gece alışkanlıklarını önler, birbirlerine daha fazla zaman sağlar ve bağın güçlendirilmesine yardımcı olur.