1

Erkelerin büyük göğüslerden kurtulmasına yardımcı olacak göğüs yağını gidermeye odaklanmış bazı egzersizler var. Nasıl yapılır: Tahta pozisyonuna başlayın ve her iki bacağınızı bükün, ardından kollarınızı hareket ettirmeden, sanki yerdeymiş gibi uzatın. Bacağınızı bükerken diziniz dirseğinize dönük olmalıdır. Bunu her seferinde bir ayağı, sürekli ve hızlı yapın .



2

Nasıl Yapılır: Dirsekleriniz yere 90 derecelik bir açı oluşturacak şekilde ve ayak parmaklarınız sizi tutarken, vücudunuzu yerden uzak tutun. Avuçlarınızı yere sıkıca koyarak ve vücudunuzu yüksek bir tahtaya getirerek kollarınızı uzatın . Ardından, kollarınızı tekrar başlangıç ​​pozisyonuna doğru bükün. Omurga ve başınızın her zaman düz bir çizgi üzerinde olduğundan emin olun. Hareketi tekrarlayın.



3

Nasıl yapılır : Bu ağırlık veya direnç bandı ile yapılabilir. Kollarınız omuz hizası açık ve dirsekleriniz hafifçe bükülmüş olarak, bir elinizle egzersiz tezgahına uzanın, avuçlarınızı birbirine bakarken her ağırlıkta bir ağırlık veya halter tutun.



4

Nasıl Yapılır: Bir tezgah gibi sağlam bir destek kullanarak, vücut ağırlığınızı doğrudan kollarınızla desteklemek için her iki elinizi de tezgahın kenarına yerleştirin. Ayaklarınız yere düştüğünde bacaklarınızı havada oturuyormuş gibi bükülmüş halde tutun, dizleri 90 ° açıyla bükülmüş halde tutun. Vücudunuzu yere, dirsekleriniz 90 ° açıda oluncaya kadar bükerek yere indirin, ardından vücudunuzu kollarınız düz olana kadar tekrar yukarı kaldırın.



5

Nasıl yapılır: Bunun için bir bank veya sandalyeye ihtiyacınız olacak (diz boyu yüksek ve oturabileceğiniz her şey). Dirsekleriniz yere bakacak şekilde önünüzde bir su ısıtıcısı veya ağırlık tutunuz. Sırtınız hafifçe kemerliyken, dizlerinizi bükün ve çömelme pozisyonuna geçin . Bir süre bankta oturun ve ayağa kalkın. Daha iysi için, bunu bir tezgah olmadan yapın ve aşağı ve yukarı tamamen çömelin.