15.07.2020-14:02 (Son Güncelleme:13.06.2021-16:59)


1

Kimse yağlı bir karna, sarkmış kollara ve bacaklara sahip olmak istemez. Genellikle bir spor salonuna giderek spor yapmak çok zor gelir. Bu da spor yapmanızı hep erteler. Ama evde otururken spor yapmak ve sıkı bir karna ve bacaklara sahip olmak mümkün. İşte evde tek sandalye ile yapabileceğiniz egzersizler...



2

Bu egzersiz sayesinde belinizin etrafındaki yağlardan kurtulabilirsiniz. İlk olarak sandalyenin uç kısmına sırtınızı sabit bir şekilde dik tutarak oturun ve ellerinizle sandalyenin kenarlarından destek alın. Ardından vücudunuzu sağ tarafa doğru eğerek tek kalçanızın üzerine oturun. Daha sonra bacaklarınızı birleştirerek dizlerinizi göğsünüze doğru çekin. Bu şekilde biraz bekledikten sonra başlangıç pozisyonuna gelin ve aynı hareketi diğer yöne doğru tekrar yapın.



3

Yağlarınızı hızlı bir şekilde yakacak bir hareket daha var. Sandalyenin kollarını sıkıca tutun ve dengeyi sağladığınızdan emin olun. Ardından bedeninizi kalçalarınız ve bacaklarınız havada asılı kalacak şekilde sandalyeden kaldırın. Bu esnada karın kaslarınızı sıkın ve dizlerinizi göğsünüze doğru kaldırın. Yaklaşık olarak 15-20 saniye aralığında bu pozisyonda kaldıktan sonra yavaş yavaş başlangıç pozisyonuna dönün. 5 nefeslik kısa bir mola verin.



4

Karın kaslarınızı biraz yormaya ne dersiniz? Bu hareket için bacaklarınızı birleştirin ve sandalyenizin her iki yanını da ellerinizle sabit bir şekilde tutun. Sırtınız dik bir pozisyondayken dizlerinizi göğsünüze doğru kaldırın. Aynı ayda kaslarınızı iyice sıkın. Bu şekilde 1-2 saniye bekledikten sonra ayaklarınızı yere değmesine fırsat vermeyecek bir şekilde yere indirin. Bu hareketi 10 kez tekrarladıktan sonra kaslarınızın da değişikliği göreceksiniz.



5

Bu egzersiz sayesinde istediğiniz karın kaslarına sahip olacaksınız. Sırtınızı sandalyeye değdirmemeye özen göstererek dik bir pozisyonda sandalyeye oturun. Ardından ayaklarınızı kalça genişliğinde açarak sırtınız sabit dururken sağ dizinizi göğsünüze doğru kaldırın ve bu esnada karın kaslarınızı sıkın. Bu egzersizle her iki bacağınızla da 20 tekrar yaparak karın kaslarınızı güçlendirebilirsiniz.