Bu Nasıl Bir Akıl Tutulması?
Tuğçe Arıbaş
Bu Nasıl Bir Akıl Tutulması?
04.02.2021 Perşembe 13:34

Gün geçmiyor ki birilerinin ekmeğine yağ sürmeyelim. Bunu son zamanlarda en çokta magazinci meslektaşlarım yapar oldu. Nasıl bir akıl tutulmasında olduklarını belki anlamalarını sağlarım diye yazmadan duramadım. 


Arkadaşlar Duygu Özaslan bir markanın reklamını yapar çünkü bir çalışanın birkaç aylık maaşını tek bir reklamdan kazanabilecek kadar ödeme alıyor. 


Yaptığı bir suluk reklamında, tamam oldukça dalga geçilecek şekilde anlatım yaptı. Haber yaptınız güldük eğlendik. 


Baktı ki çok konuşuldu. Kitlesinin kat be kat üzerine ürünü tanıtmış oldu. Bunu devam ettirmeye başladı. 


Şimdi yeni bir mouse tanıtımı yapmış. Sanki yeni bir icat bulunmuş gibi anlatıyor. Bizim arkadaşlarda yine videonun tamamını markanın adını, ürünün tüm detaylarını üşenmeden tek tek yazıp haber sitesinin tüm mecralarında yayınlıyorlar. 


Sayenizde o markalar sitelerinize hiçbir ödeme yapmadan tüm mecralarınızda reklamını yapıyor. Duygu Özaslan’a kattığınız kazancı hiç yazmıyorum. 


Tamam ilkini haber yaparsın da yaptığı tüm reklamları da metin halinde bile yazıp tek tek paylaşmazsın. Gidip markanın adını yazmazsın. Markanın sektörünü belirtirsin.


Şimdi diyecekler de ünlü isimlerde tv’de bir markanın reklamında oynasa haber olmuyor mu? Evet oluyor ama sektörü verilir. Örneğin bir saç bakım ürünü diye geçer.  Hadi bilemedin markayı verdin. Zaten o ünlü uzun bir süre başka markanın yüzü olamayacağı için haftanın 2-3 günü bugün şu markanın yüzü bugün bu markanın yüzü diyemezsin.


Tıpkı Instagram’da ünlülerin devamlı yukarı kaydırın diye oluşturdukları linkleri, ürün inceleme videolarını tek tek haber yapmadığınız gibi. Onları da tek tek yapın hatta sevaptır siz de link bırakın bari!


Twitter:tugcearibas