24 Haziran 2019
  • Istanbul 30°
  • Ankara 30°
  • Izmir 35°
İmsak 03:25
Güneş 05:26
Öğle 13:11
İkindi 17:11
Akşam 20:47
Yatsı 22:39
BIST95.182
Dolar5,8114
Euro6,6237
Altın264,36

Xiaomi ve Huawei'nin Ardından OPPO da Türkiye Pazarına Girdi

Teknoloji dünyasının yükselen yıldızlarından olan ve 35 ülkede operasyonu bulunan OPPO, Türkiye'deki faaliyetlerine resmi olarak başladığı açıklandı.

Xiaomi ve Huawei'nin Ardından OPPO da Türkiye Pazarına Girdi

Küresel akıllı telefon piyasasının önemli şirketlerinden Çinli Oppo firması, Türkiye pazarına girdi. ABD merkezli araştırma şirketi IDC'nin (International Data Corporation) verilere göre 2017 yılı genelinde dünyanın en büyük dördüncü, 2018 yılı 3. çeyrekte ise en büyük beşinci telefon markası olan Oppo, Türkiye’deki faaliyetlerine resmi olarak Ataşehir'deki ofislerinin açılması ile başladı.

2004 yılında kurulan Oppo, son 10 yıldır ürettiği telefonlarda özellikle selfie çekimlerine ağırlık veren kamera teknolojilerine odaklanıyor. IDC’nin 2018 yılı 3. çeyrek verilerine göre Oppo, küresel akıllı telefon pazarında 5. büyük oyuncu konumunda. Bu yılın üçüncü çeyreğinde 30 milyonluk telefon sevkiyatı gerçekleştiren Oppo’un pazarda yüzde 8.4’lük önemli bir payı bulunuyor.

Pazarda, Oppo’nun hemen üzerindeki rakibi olan bir diğer Çinli şirket Xiaomi’nin ise yüzde 9.7’lik payı var. IDC verilerine göre pazarda Güney Koreli Samsung yüzde 20.3’lük payla birinci, Çinli Huawei yüzde 14.6’lık payla ikinci sırada iken, ABD’li Apple ise yüzde 13.2’lik payla üçüncü konumda.

Oppo'nun hem Çin'de hem de global pazarda en yakın rakibi olan Xiaomi de bu yıl Türkiye pazarındaki faaliyetlerine resmen başlamıştı. Oppo'nun Türkiye ofisini açmasıyla, küresel akıllı telefon pazarının en büyük beş oyuncusu da resmi olarak Türkiye'de de rekabete girmiş oldu.

Oppo akıllı telefonlarında yüksek batarya ve başarılı selfie özellikleri ön plana çıkıyor.

Son Dakika Spor Haberleri için aşağı kaydırın.

 

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.