17 Şubat 2019
  • Istanbul
  • Ankara
  • Izmir
İmsak 06:25
Güneş 07:50
Öğle 13:23
İkindi 16:18
Akşam 18:47
Yatsı 20:06
BIST102.715
Dolar5,2814
Euro5,9676
Altın224,32

Twitterda Nasıl Takipçi Arttırılır? Twitterda Takipçi Arttırma Yöntemleri Nelerdir?

Birçok Twitter kullanıcısı attığı twitlerin daha çok kişiye ulaşması ve takipçi arttırmak için internette araştırma yapıyor. Peki Twitterda Nasıl Takipçi Arttırılır? Twitterda Takipçi Arttırma Yöntemleri Nelerdir? sorularının cevapları haberimizde…

Twitterda Nasıl Takipçi Arttırılır? Twitterda Takipçi Arttırma Yöntemleri Nelerdir?

Twitter’a yeni giren biri iseniz öncelikle ilk hedefiniz güçlü bir profil oluşturmak olmalı. Profilinizde yer alan biyografi, web sitesi linki ve konu bilgileri doğru ve anlaşılır olmalı. Takipçilerinizin sizleri tanıması oldukça önemlidir.

Takipçi sayınızı arttırmanız için gün içerisinde farklı saatlerde içerik paylaşmalısınız. Gün içerisinde 10-13 içerik paylaşımı yapmanız takipçilerinizin sayfanızı ziyaret etmesini ve yeni takipçilerin gelmesini sağlayabilirsiniz.

Doğal yollardan takipçi kazanmak istiyorsanız eğlenceli ve merak uyandıracak içerikler üretmelisiniz. Böylece farklı içerikler ile rakiplerinizin önüne geçeceksiniz. Web sitenizi de sosyal medya hesabınızın profil kısmına eklemelisiniz. Sitenize gelen ziyaretçilerinizin diğer sosyal medya adreslerinizi bilmesini sağlarsınız.

Hedef kitlenizi takip ediniz. Böylece takipçilerinizi sizi tanımasına olanak sağlar ve daha çok takipçilere ulaşabilirsiniz.

Yan uygulama olan takipçi arttırma programlarından kaçınmanız gerekir. Özellikle Twitter sahte takipçileri zamanla silmektedir.

Eğer bütçe oluşturabilirseniz Twitter reklam araçlarını kullana bilirsiniz. Böylece reklam ile hedef kitlenize ulaşabilirsiniz. 

Son Dakika Teknoloji Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.