Tüm evrende olduğu gibi Türkiye’de bu çekim gücünden kendine pay çıkararak dijital reklam piyasasına her geçen gün daha fazla dahil oluyor. Dünya’da ise durum; ABD’nin elde ettiği verilere göre yüzde 23 yükselerek 40,1 milyar dolara ulaştı.

Türkiye’de dijital reklam piyasası ise her geçen sene çift rakamlı büyümesini devam ettiriyor. Dijital reklam mevduatları açıklanan son raporlara göre, Türkiye’de 2017 devresinde yüzde 14,6 oranında yükselme göstererek 1.063 Milyon TL’ye ulaştı. Dijital bütün dünyada olduğu gibi Türkiye’de de reklam piyasasının çekici gücü olmayı sürdürüyor.

İnternet kullanım mecrasının gelişmesinden dolayı, marka güvenirliliği yaratma fikriyle hareket eden markalar dijital dünyayı aktif bir şekilde icra ediyor. Türkiye’de 2017 devresinde yüzde 14,6 oranında yükselme göstererek 1.063 Milyon TL’ye ulaşan dijital reklam mevduatları, dünyada ABD’nin hazırladığı verilere göre yüzde 23 büyüyerek 40,1 milyar doları elde etti.

Son Dakika Teknoloji Haberleri için aşağı kaydırın.