Türkiye e-ticaret sektörüne giriş yapan Amazon, birçok malda açılışa özel fiyat fırstları verdi. Fakat platformda satış gerçekleştireren bazı satıcıların Amazon fiyat sistemini doğru kullanamaması, ilk gün sıkıntıları da yanında getirdi. Alışveriş yapmak isteyen kullanıcıların karşılaştığı en büyük problem, anlık fiyat değişimleri olurken; satın alınmasının ardından iptal edilen ürünler de bir diğer tüketici problemi olarak öne çıktı.

FİYAT DEĞİŞİMLERİ

Habertürk'te yayınlanan habere göre, Amazon'dan ilk gününde alışveriş gerçekleştirmek isteyen kullanıcıların yaşadığı en büyük problem, anlık fiyat değişimleri olurken; satın alınmasının ardından iptal edilen mallar da bir diğer tüketici problemi olarak öne çıktı.

HABERSİZ İPTALLER

ABD'li e-ticaret şirketinin Türkiye operasyonunu amazon.com.tr üstünden başlatmasının sonrasında, sitenin internet kullanıcıları tarafından en çok ilgi gören ksımı, lansmana özel fiyat indirimlerinin olduğu 'Fırsatlar' sekmesi oldu.

Bu kısımda yer alan malları sipariş etmek isteyen internet kullanıcılarının sosyal medyada, Amazon Türkiye ile alakalı en fazla paylaştığı sorunlar içine 'Siparişim benden habersiz iptal edildi', 'Ürün değişik girilmiş', 'Sepete ekledim, öderken fiyatı yükseldi' gibi başlıkları girdi.

Dünya çapında en kuvvetli yönlerinden biri 'kullanıcı yorumları' olarak ifade edilen Amazon'un, direkt olarak faaliyet yaptığı 15. ülke olan Türkiye'de ilk gününde hem kendi platformu hem de tüketici sayfaları üstünden aldığı şikayetlerden öne çıkanlar şu şekilde:

— Ürün görseli ve içeriği aynı değil. Veya fiyatlandırma sıkıntısı var.

— Ben ürünü HD uydu alıcı diye almıştım fakat onun anteni olduğunu ifade etti ve satışı iptal ettik.

— Siparişim haberim olmadan iptal edildi.

Son Dakika Teknoloji Haberleri için aşağı kaydırın.