Süper Lig'in yayıncısı kuruluşu beIN SPORTS'tan flaş bir hamle geldi. Yayıncı şirket, Süper Lig'in başlangıç zamanı ile alakalı tartışmaların şiddetlendiği bir dönemde önemli bir pazarlama çalışmasına hız verdi.
Digiturk yöneticileri, pazarlama bölümüne 2019- 2020 sezonunun son 8 haftasının da içinde dahil olduğu paketlerin satılması şeklinde talimat gönderdi.
TFF'YE DANIŞTILAR İDDİASITFF'nin bugün gerçekleştireceği icra kurulu toplantısı öncesinde yaşanan bu olay, Süper Lig'in başlangıç zamanı ile alakalı gelişmeleri de sonlandıracak gibi duruyor. Yayıncı şirketin, TFF'nin onayı gelmeden bu yönde bir pazarlama çalışmalarına başlamasına imkan verilmiyor.
Digiturk'un bu son hareketi, liglerin 12, 13, 14 Haziran tarihinde devam etmesi yönünde herhangi bir engel olmadığı şeklinde de yorumlanıyor.