Sadece 3 Dakikada Bacak İncelten Egzersizler

Bacaklarının kalın olmasından hoşlanmayanlar ya da daha ince bacaklara sahip olmak isteyenler buraya! Her gün yapacağınız egzersizlerle daha ince ve sağlıklı bacaklara sahip olabileceksiniz. İşte sizin için önerdiğimiz yapması kolay 3 dakikalik 3 farklı hareket.

Sadece 3 Dakikada Bacak İncelten Egzersizler

Her gün uyumadan önce birkaç dakikanızı ayırarak yapacağınız ve düzenli yapmanız durumunda istediğiniz incelikte bacaklara sahip olacağınız egzersiz hareketleri...

KASLARINIZDAKİ YANMAYI HİSSEDİN

Ayak parmaklarınızı sivri bir şekilde biraz yukarıya dikmeye çabalayın. Şimdi sırasıyla dizlerinizi kırın ve sonra eski haline getirin. Dengenizi kaybetmemeye özen gösterin. Her bacak için 10 kere tekrarlayabilirsiniz. Hareketi doğru yapıyorsanız muhakkak kaslarınızda bir yanma olduğunu göreceksiniz. Bükme işlemini yapmadan evvel 90 derecelik açıyla 5 saniye dik durun. 

KALÇA ALTLARINI ÇALIŞTIRIN

Kalça altı bölgesinden memnun değilseniz bu sorunu da sadece 2 hareket yaparak yok edebilirsiniz. Yapmanız gereken şey, 1.harekette sırt üstü uzanıp yine elleriniz yatağa değecek şekilde uzanmak ve ardından bacaklarınızı 90 derecelik açıyla yukarıya uzatmak. Pozisyonunuzu bozmadan dizleri kırma işlemine geçebilirsiniz, sırasıyla dizlerinizi kırıyoruz ve ayak parmaklarınızın bedeninizde dönük olmasına özen gösteriyoruz. Her bacak için 10 tekrar iyidir.

ÜST BALDIRIN İÇ KISMI ERİSİN

Sırt üstü yatın ve bacaklarınızı yukarı dikin ve sağ bacağınızı sol bacağınızın üzerine getirin. 2 bacağınızın da gerilmesi oldukça önemli. Bacaklarınız üst üsteyken dizlerinizi yanlara doğru açmanız lazım. Açtıktan sonra tekrar aynı pozisyonda havaya kaldırın. Bu harekette mühim olan bacaklarınızın gergin olmasıdır. Sağ bacağınız üstteyken 10 tekrar, sol bacağınız üstteyken 10 tekrar yapıp hareketi bitirebilirsiniz.

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Diğer Sağlık Haberleri