25 Haziran 2019
  • Istanbul 31°
  • Ankara 32°
  • Izmir 38°
İmsak 03:25
Güneş 05:26
Öğle 13:12
İkindi 17:12
Akşam 20:47
Yatsı 22:39
BIST95.636
Dolar5,779
Euro6,5898
Altın265,00

Kışın Hastalıklardan Korunmanın Yolları

Kış aylarının gelmesiyle birlikte hastalıklar kapımızı çalmaya başladı. Kışın hastalıklardan korunmak için beslenme programınızda bazı değişiklikler yapmalısınız.

Kışın Hastalıklardan Korunmanın Yolları

Kış aylarının gelmesiyle birlikte hastalıklar kapımızı çalmaya başladı. Kışın hastalıklardan korunmak için beslenme programınızda bazı değişiklikler yapmalısınız. İşte yapmanız gereken o değişiklikler.

RENKLİ BESLENİN

Gün içerisinde farklı renkte olan sebze ve meyveleri tüketmek, antioksidan, A ve C vitamini almak açısından iyi olacaktır. Özellikle kış aylarında nar, portakal, havuç gibi sebze/meyveleri küketmeye özen gösterin.

BAĞIŞIKLIK İÇİN PROBİYOTİK TÜKETİN

Bağışıklık sisteminizi güçlendirmek için, gün içerisinde 1 kase yoğurt ya da 1 bardak kefir tüketmeye çalışın. 

YEŞİL ÇAY İÇİN

Soğuk havalarda sahlep, sıcak çikolata gibi şekerli ve kalorili içecekler yerine yeşil çay içeyi deneyin.

SU TÜKETMEYİ UNUTMAYIN

Havaların soğumasıyla birlikte su tüketimi azalır ancak gün içerisinde bol su tüketmek gerekir.

HAFTADA İKİ KEZ BALIK TÜKETİN

Balık içerisinde bulunan n-3 yağ asiti bağışıklık sistemi üzerinde oldukça etkilidir. Balığın haftada 2 kez ve toplamda 300 gram olarak tüketilmesi önerilir.

TATLI YERİNE MEYVE TÜKETİN

Kış aylarında tatlıya olan istek artmaktadır ancak tatlı yerine meyve tüketilmesi önerilir.

Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.