16 Haziran 2019
  • Istanbul 27.22°
  • Ankara 23°
  • Izmir 28°
İmsak 03:24
Güneş 05:24
Öğle 13:10
İkindi 17:10
Akşam 20:45
Yatsı 22:36
BIST90.787
Dolar5,9011
Euro6,6346
Altın254,64

Kilo Vermenin Püf Noktaları Nelerdir?

Günümüzün en önemli sorunu olan ve gittikçe yayılan obezite ile başa çıkabilir miyiz? Kilo vermek için nelere dikkat etmeliyiz? Obezite ile başa çıkmanın yolları nelerdir? Kilo vermenin püf noktaları ve kilo vermek ile ilgili merak ettikleriniz haberde...

Kilo Vermenin Püf Noktaları Nelerdir?

Günümüzün en önemli sorunu olan ve gittikçe yayılan obezite ile başa çıkabilir miyiz? Kilo vermek için nelere dikkat etmeliyiz? Obezite ile başa çıkmanın yolları nelerdir? Kilo vermenin püf noktaları ve kilo vermek ile ilgili merak ettikleriniz haberde...

KİLO VERMENİN PÜF NOKTALARI NELERDİR?

Dünyada da Türkiye'de de hızla yayılan şişmanlık ve obezite ciddi sağlık sorunlarının başında geliyor. Şişmanlık bir hastalık olduğu gibi beraberinde de birçok sağlık sorununa davet çıkarıyor. Kilo vermenin aslında basit yolları var. Ancak kilo vermek için uygulanacak adımlara uyacak iradenin de güçlü olması gerekiyor. 

Uzman doktorlar ve diyetisyenler yardımıyla hastaya diyet listeleri, egzersizler verilebilir. Ancak bunların dışında hastanında uyması gerekn bazı şeyler vardır. Kilo vermek için yapmamız gereken sıkılmamak ve bir o kadar eğlenceli hale dönüştürmek. 

Bunun dışında kilo vermemize yardımcı bazı püf noktalar var. Bu püf noktalardan bazıları ise şöyle;

Kendinizi aç bırakmayın. Az az sık sık yiyin. Kilo vermek için sağlıksız, yüksek kalorili yiyeceklerden uzak durmanız gerekiyor. Bu gıdalardan uzak durmanız aç kalmanız gerektiği anlamına gelmiyor. Yüksek lif içeren tot tutan gıdalar tüketebilirsiniz. Öğünler atlatılmamalı. 

Günlük almanız gereken kalori miktarını beslenme uzmanları eşliğinde belirleyin. Şok diyetler uygulamak vücudun yağ dokusu yerine kas dokusu kaybetmesine neden olur.

Daha çok hareket edin. Fiziksel aktiviteyi arttırın. haftada en az 3 gün 45 dakika yürüyüş yapın. Egzersizi hayatınızın br parçası haline getirirn. Ne kadar hareket ederseniz o kadar enerji harcarsınız. Çok enerji harcarsanız yağ yakımı daha da hızlanır.

Bol su için. Günde en az 1,5 litre su tüketin. Su içmek vücutta bulunan su ağırlığını da atmanıza yardımcı olduğu için kilo veriminiz hızlanacaktır. 

Kendinizi çok sıkmayın. Unutmayın doğru taktikleri uyguladığınızda ve beslenmenizi düzene soktuğunuzda vucudunuz da tepki verecektir.

Son Dakika Sağlık Haberleri için aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.