20 Haziran 2019
  • °
  • Ankara 23.89°
  • Izmir 30°
İmsak 03:24
Güneş 05:25
Öğle 13:11
İkindi 17:10
Akşam 20:46
Yatsı 22:38
BIST95.922
Dolar5,7447
Euro6,5041
Altın255,06

Karpuz Yiyerek Fit Kalın! Yazın Hızlı Kilo Vermek İçin 3 Besine Dikkat!

Kilo verme fikri canımızı sıkabilir ancak bunu daha keyifli hale getirmek bizim elimizde. Yaz meyveleri ve sebzeleri ile hem zinde kalın hem fit olun. İşte vitamin deposu 3 besinle formda kalma yöntemleri...

Karpuz Yiyerek Fit Kalın! Yazın Hızlı Kilo Vermek İçin 3 Besine Dikkat!

Karpuz Yiyerek Fit Kalın! Yazın Hızlı Kilo Vermek İçin 3 Besine Dikkat!

Düzenli uygulandığında sonuçlarını göreceğiniz ve zayıflamaya yardımcı beslenme stiliyle istediğiniz kiloya kavuşabileceksiniz.

BOL BOL KARPUZ YİYİN!  

Yaz aylarının en sevilen meyvesi olan karpuz ve kavunu beslenme alışkanlıklarınızın içine ekleyerek yaz aylarının bunaltıcı sıcaklarında hem sizi serinletecek hem de sağlıklı bir biçimde beslenebilirsiniz. Karpuzun bol lifli ve sulu olması hem sıvı ihtiyacınızı giderecek hem de kilo vermenize yardımcı olacak.

ANTİOKSİDAN KAYNAĞI DOMATES  

Domatesin içindeki antioksidan sayesinde hem iştahınızı kontrol altına alabilir hem de kalorisi oldukça düşük olduğu için sık sık tüketebilirsiniz. C vitamini  açısından oldukça zengin olan domates hem sağlıklı bir gıda hem de diyet listelerinin vazgeçilmezi olarak görüyoruz. Eğer ki az domates tüketenlerdenseniz bundan böyle domatesi beslenme listenize dahil edebilrisiniz.

DEMİR DEPOSU ISPANAK!  

Ispanak hepiminiz bildiği gibi demir deposu! İştahı kontrol etmeye destek olan bir diğer besin de ıspanak! Beslenme alışkanlıkları arasına yerleştirerek sıklıkla tüketebilirsiniz.

 

Son Dakika Sağlık Haberleri için sayfayı aşağı kaydırın.

Yorum Yaz

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.