Kadınlar hayatlarının her döneminde özellikle belirli vitaminlere çok daha fazla ihtiyaç duyarlar. Sebze, meyve ya da diğer besinlerden tüketerek takviye alınması mümkün olan bu vitaminleri kapsül olarak da vücudunuza almanız mümkün olacaktır. Yaşlanma dönemlerini geciktirmek, diş ve kemik sağlıklarını korumak ve kronik hastalıkların etkisini en aza indirgemek isteyen kadınların mutlaka başvurması gereken bu 5 süper vitamin, tüketilmelerinin ardından hissedilebilir farklılıklara olanak sağlayacaklardır.

KADINLAR İÇİN GEREKLİ 5 VİTAMİN

B2 VİTAMİNİ

Süt ürünleri, yapraklı sebzeler, sakatatlar, badem, fındık, mantar ve tahıllar B2 vitamini bakımından oldukça zengin olan besinlerdir. Düzenli olarak tüketilmeleri önerilir.

B7 VİTAMİNİ

Balık, yeşil yapraklı sebzeler, bulgur, muz, kavun, yumurta sarısı, soya fasulyesi, süt ürünleri ve fındıkta bol miktarda bulunan B7 vitaminini ile özellikle saç ve deri problemi yaşayan kadınlar mutlaka düzenli olarak tüketmeliler.

B12 VİTAMİNİ

Et, balık, yumurta, süt ürünleri ve kahvaltılık tahıllar B12 içeren başlıca besin gruplarını oluşturmaktadır.

D VİTAMİNİ

Güneş ışığından faydalanmak D vitamini almayı sağlar. Yalnız açık ten rengine sahip olan kadınlar süreyi iyi ayarlamalıdırlar. Aynı zamanda yağlı balık ve ciğer tüketerek de D vitamini eksiğinizi kapatabilirsiniz.

E VİTAMİNİ

Buğday tohumu, ıspanak, balıkyağı, çekirdek, fındık ve badem E vitamini içeren besinlerdir.