Sevdiğiniz müzikleri dinleyerek işe başlayın. İş ortamınız çok gürültülüyse ve çalışırken çok fazla stres altında olduğunuzu düşünüyorsanız müzik işinize yarayacaktır. Melodik sesler biyolojik açıdan depomin hormonlarının salgılanmasını kolaylaştırıyor. Dolayısıyla durumu çok fazla abartmayıp iş yerinde en fazla 30 dk müzik stresinizi gidermenize oldukça fayda sağlayacaktır.

Öğle tatilinde temiz hava almanız da çok önemlidir. Öğle tatillerini kapalı ortamlarda geçirmek yerine dışarı çıkın. Yakın park veya bahçelerde 15-20 dk arası bir yürüyüş bütün olumsuzlukları unutmanızı sağlayabilir.

Bulunduğunuz konuma şükrederek bu durumdan mutlu olmaya çalışın. İş yerinizde yaşadığınız olumsuzlukları düşünmek yerine iyi olan şeylere yönelmeye çalışın. Yaşadığınız günü bugün son günüm dermişçesine yaşayın.

Başını sokacağınız bir eviniz ve yiyecek yemeğinizi alacak parayı kazanabiliyorsanız, halinize şükredip mutlu olmayı deneyin. İşten sonra eve geçtiğinizde sıcacık bir duş tüm sorunlarınızı çözecektir. Eve gittiğinizde yaşadığınız sıkıntıları bir kenara bırakıp sıcacık bir duş alın. Küvetiniz varsa eğer içini sıcak suyla doldurarak hoş kokulu yağlar ekleyin. Bir de sevdiğiniz bir müziği açarsanız tüm sıkıntı ve stresinizi unutmanız kaçınılmaz olacaktır.