Spor yapmadan önce kendinize bir motivasyon kaynağı bulmanız gerekiyor. Motivasyon olmadan sportif faaliyetlerin düzenli ve kalıcı olmasını sağlayamazsınız. Motivasyon kaynağınızı ve isteğinizi ölçtükten sonra yapmanız gerekenler şu şekilde:

BESLENMENİZE DİKKAT EDİN

Size ve metabolizmanıza özel bir diyet listesi oluşturmanız gerekiyor. Sağlıksız ve kalorili gıdalardan uzaklaşarak bir diyetisyen yardımıyla bir beslenme programı hazırlayın. Karbonhidrat içeren besinleri yalnızca sabahları tüketmeniz gerekiyor. Öğle saatlerinde sebze ve meyve ağırlıklı beslenmeniz size gün boyu enerji sağlayacaktır.

İştahınızı gün boyu kontrol etmeniz gerekiyor. Acıktığınız zaman küçük ve az kalorili atıştırmalıklarla açlığınızı gidermeye çalışın. Öğün sayınızı arttırın, tükettiğiniz gıda miktarını azaltın .Ara öğün uygulayın ve bu ara öğünlerde badem, fıstık gibi. Bunu haftanın 5 günü uygulayın. Diğer 2 gün kendinizi ödüllendirebilirsiniz.

SPORU İHMAL ETMEYİN

Egzersiz yapmanız çok sağlıklı bir seçim olacaktır. Önceliği zıplama egzersizlerine vererek daha kolay yağ yakmanız sağlanır. Zıplama sporları yağ yakımını kolaylaştırarak daha enerjik olmanızı sağlayacaktır. Yoga yapın. Zayıflatıcı hapların sağlığa zararlarını ilmeyen yok. Asla kullanmayın. Omega içeren bitkisel haplar kullanabilirsiniz. Her sabah kendinize 5 dakika ayırın ve meditasyon yapın. Yediğinize içtiğinize dikkat ederseniz, her sabah düzenli spor yaparsanız daha sportif ve fit bir vücudu garantileyeceksiniz. Sadece biraz sabır.