Uyumak ve dinlenmek insan doğasının en temel ihtiyaçlarından bir tanesidir. Kişi günlük koşuşturmacalar nedeniyle fiziksel ve zihinsel olarak küçük çaplı da olsa stres yaşar. Bu nedenle uyurken oluşturduğu pozisyon oldukça önemlidir.
Her gün yatağa yattığımızda çeşitli pozisyonlara gireriz ancak uzmanlar bu pozisyonlara girerken baş kısmının haricinde bir de diz kısmına yastık koyulmasını tavsiye ediyorlar. Üstelik bunun sağlığınız açısından birçok faydası bulunuyor.

Dizlerinizin arasına bir yastık yerleştirmek doğru anatomik uyum sağlayarak bacaklar, kalça, diz ve omurgayı konumlandırarak alt bedene destek olur. Aynı zamanda omurganın ve kalça kısmının şekillenmesine yardımcı olur.

Diz arasına yastık koymak, bacaklara giden kan akımını arttırmaya yardımcı oluyor. Aynı zamanda bel ağrılarına ve varislerin azalmasına yardımcı oluyor.

Uygun uyku duruşu sağlayarak daha iyi ve dinlendirici bir uykuyu teşvik etmeye yardımcı olarak diz yastıkları ile uyumak hamile kadınlar için idealdir.

Dizinizin arasına koyduğunuz yastık omurgalarınızın şekillenmesine yardımcı olmasının yanı sıra kalça ve basen kemiklerinizin düzelip bu bölgelerinizin şekil almasını sağlamaktadır.